بهترین کالاها برای واردات از ترکیه کدامند؟

بهترین کالاها برای واردات از ترکیه شامل چه مواردی می شود؟ در جهان امروز تمامی کشورها از لحاظ اقتصادی با یکدیگر در ارتباط هستند و کالاهای تولیدی خود را مبادله می کنند. با این کار ارز وارد کشورها شده و می توانند به اقتصاد کشور خود سر و سامان بدهند. 

امروز با بالا رفتن قیمت ارز در ایران شاهد افزایش واردات از کشور ترکیه به ایران هستیم. به طور کل بسیاری از کالاها از ترکیه وارد ایران می شوند و محدودیتی بابت واردات از ترکیه به ایران وجود ندارد، ولی کسانی که در کار واردات کالا از کشور ترکیه به ایران هستند کاملا می دانند که چه کالایی هایی جزو بهترین کالاها برای واردات محسوب می شوند.

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز بازرگان با ما تماس بگیرید.

کشور ترکیه یکی از بهترین کالاها برای واردات از ترکیه محسوب می شوند و کالاهای این کشور در میان مردم کشور ما بسیار محبوب است، بنابراین بازرگانان بر این موضوع واقفند که مشتری آنها چه کالاهایی و از چه برندی را می پذیرد و به دنبال واردات آن دسته از کالاها می روند. 

واردات کالا کاری است که باید به آن آشنایی لازم را داشته باشید و بدانید که وارد کردن چه کالایی برای شما سود بیشتری دارد و بهترین کالایی که می توان از ترکیه وارد کرد چه کالایی می باشد. در اینجا می خواهیم به کالاهایی اشاره کنیم که وارد کردن آنها برای بازرگانان سود بیشتری را به همراه دارد.

بهترین کالاها برای واردات از ترکیه کدامند؟

یکی از بهترین کالاها برای واردات از ترکیه، پوشاک می باشد. پوشاک ترکیه به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بین ما ایرانی ها بسیار پرطرفدار است. بازرگانان به خوبی می دانند که پوشاک ترکیه بازار خوبی در ایران دارد. بنابراین تاجران زیادی هستند که تمایل به وارد کردن پوشاک ترکیه دارند. 

یکی از دلایلی که سبب محبوبیت کالای پوشاک شده، پرفروش بودن و پر مصرف بودن این کالاست. همچنین وجود تنوع زیاد در این کالا آن را به عنوان یکی از بهترین کالاها برای واردات از ترکیه معرفی کرده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ترخیص کالا از مرز رازی با ما در تماس باشید.

کالاهای الکتریکی نیز جزو بهترین کالاها برای واردات از ترکیه با سود بالا محسوب می گردد. محصولات الکتریکی ترکیه علاوه بر کیفیت بالایی که دارد دارای قیمتی مناسب است و تاجران به واردات این کالا علاقه زیادی نشان می دهند. از دیگر کالاهایی که جزو کالاهای پر سود برای واردات محسوب می شود عبارتند از پارچه، مواد اولیه کارخانه جات نساجی، لوازم یدکی ماشین، ظروف پلاستیکی، لوازم روشنایی مانند چراغ خواب و لوستر و غیره. اینها به طور کل کالاهایی هستند که برای واردات و سود بیشتر به آنها توجه می شود. 

بهترین کالاها برای واردات از ترکیه

انجام مبادلات میان ترکیه و ایران تجارت پر سودی هم برای ایران و هم برای ترکیه محسوب می شود. یکی از دلایل آن این است که ایران و ترکیه مرزهای مشترک زیادی باهم دارند و همین امر سبب شده تا انجام صادرات و واردات بسیار آسانتر و کم هزینه تر باشد. کالاهای بیشماری وجود دارند که بازرگانان توجه زیادی به آنها جهت واردات دارند در قسمت زیر عدادی از این کالاها را برای شما نام  می بریم.

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

آشنایی با انواع بهترین کالاها برای واردات از ترکیه

  • خشکبار؛
  • گندم های مخصوص دام؛
  • محصولات چوبی و فیبر ها؛
  • لوبیای خرد شده و سویا؛
  • فسفات کلسیم؛
  • مواد پتروشیمی؛
  • بدلیجات و اکسسوری؛
  • بعضی تجهیزات ساختمانی؛
  • انواع محصولات بهداشتی مانند شامپو، کرم، خمیر دندان ضد عرق، مواد آرایشی مو، رژ لب، انواع کرم پودرهای آرایشی. 

لوازم خانگی ساخت ترکیه نیز به دلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان تر نسبت به کالاهای اروپایی در ایران مشتریان زیادی دارد. مانند غذا ساز، انواع سشوارهای مو، یخچال و فریزر که عمدتا این محصولات بین کشور ترکیه و ایتالیا مشترک هستند، لوازم تهویه گرمایشی و سرمایشی، لوازم یدکی خانگی، لوازم یدکی خانگی برقی.

کالاهای نساجی ترکیه نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و ایرانیان مشتریان پروپاقرص این محصولات به شمار می روند. مانند سرویس حوله، انواع لباس زیر زنانه و مردانه، پتو و لحاف و غیره.

لوازم دکوری هم عمدتا ساخت کشور ترکیه هستند و دارای تنوع زیادی می باشند مانند مجسمه و تندیس، ساعت های تزئینی و لوکس، پرده و لوستر، چراغ خواب و آباژور های لوکس و غیره جزو بهترین کالاها برای واردات از ترکیه محسوب می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترخیص کالا از مرز تمرچین با ما تماس بگیرید.

انواع محصولات خوراکی مانند قهوه، بیسکوئیت و شکلات، انواع سس و غیره.

محصولات صنعتی یکی از نمونه بهترین کالاها برای واردات از ترکیه به حساب می آید.  نمونه هایی از این کالاهای صنعتی عبارتند از تجهیزات بسته بندی، قطعات یدکی خودرو، گرانیت و کاشی، لاستیک و غیره.

بسیاری از کالا هستند که واردات آنها از ترکیه صورت می گیرد و بازرگانان با تجربه ای که در این زمینه دارند کالاهای پر سود را وارد می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *