ترخیص کالا از مرز تمرچین

ترخیص کالا

کارشناسان فرتاک ترخیص در زمینه ترخیص کالا از مرز تمرچین شما را راهنمایی خواهند کرد. مرز تمرچین در شهر پیرانشهر قرار دارد. بازارچه مرزی تمرچین در مرز ایران و عراق واقع شده است. مرز تمرچین یکی از مکان های گردشگری می باشد. مرز تمرچین تنها مرز ایران با کردستان عراق بوده و در حال حاضر چندین سال است در حال فعالیت می باشد. مرز تمرچین در 15 کیلومتری شهر پیرانشهر و جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است. جالب است است بدانید مرز تمرچین یکی نزدیکترین مرز های زمینی به دریای مدیترانه می باشد. مرز تمرچین در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه اقتصاد کشور نقش قابل توجهی داشته است.

ترخیص کالا از مرز تمرچین

مرز تمرچین در سال های اخیر بسیار پررنگ تر شده است به این دلیل که تقریبا حدود 19 درصد از معاملات اقتصادی در این مرز انجام می شود. تمام مبادلات و معاملات گمرکی بین دو کشور عراق و ایران در مرز تمرچین صورت می گیرد. بازارچه مرزی تمرچین یکی از مکان های خوب برای خرید مسافران به شمار می رود. از جمله کالاهایی که در گمرک تمرچین وارد می شود عبارتند از ماشین آلات سنگین و قطعات مربوط به آن، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری. استان آذربایجان غربی یکی از استان های مهم در زمینه تجارت کالا به حساب می آید زیرا با سه کشور ترکیه، ارمنستان و عراق هم مرز است. کالا های صادراتی از مرز تمرچین روزانه ده ها کامیون به کشور های همسایه صادر می شود.

برای دریافت خدمات ترخیص کالا از مرز سرو با ما در فرتاک ترخیص تماس بگیرید.

آنچه در اینجا میخوانید!

مراحل ترخیص کالا از مرز تمرچین

هر ساله شاهد صادرات و واردات و همچنین رخیص کالا از گمرک تمرچین هستیم. به طور کل در این مرز صادرات بیشتر از واردات انجام می شود و این خود یکی از نقاط قوت این گمرک می باشد. گمرک تمرچین 24 ساعته به فعالیت میپردازد و این یکی از مزیت های خوب این گمرک می باشد.

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز بازرگان با ما تماس بگیرید.

همانطور که میدانید ترخیص کالا از مرز تمرچین یز مانند بسیاری از گمرک ها احتیاج به داشتن مجوز دارد ولی کارت مجوز به هر کسی داده نمی شود و تنها دارندگان کارت بازرگانی می توانند از مجوز برای ورود و خروج کالای خود استفاده کنند. اگر بخواهیم به طور مختصر فرایند ترخیص کالا را بگوییم به این منوال است که بعد از داشتن مجوز و کارت بازرگانی بازرگان بکینگ خود را دریافت و ثبت سفارش می کند، بعد از آن باید کالای خود را بیمه کند و بعد از آن تکمیل اسناد و تشکیل پرونده و در نهایت اظهارنامه تاجر توسط گمرک تمرچین مورد تایید واقع می شود.

کالا های زیادی را می توان از مرز تمرچین صادر کرد و برای ورود بسیاری از کالا ها مانعی وجود ندارد. بر طبق مقررات کشور کالاهایی که می توان از مرز تمرچین صادر کرد و یا واردات انجام داد به شرح زیر است:

  • مواد غذایی 
  • صنایع فلزی
  • ماشین آلات سنگین
  • کالا های ساخت و توی کشور مانند زعفران و فرش و ….
  • سیمان و لوازم مربوط به صنعت

این مطلب را باید در نظر داشت که قوانین مربوط به ترخیص کالا از مرز تمرچین در بعضی موارد با دیگر گمرک ها متفاوت است. گمرک تمرچین به دلیل موقعیت جغرافیایی مهمی که دارد بسیار مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است.

شرایط ترخیص کالا از مرز تمرچین

شرایط ترخیص کالا از مرز تمرچین مانند دیگر مرز هاست، و شرایط که برای آن در  نظر گرفته شده است یکی از ملزومات است که تک به تک باید انجام شود. جهت ترخیص کالا باید یک سری مدارک را شما به گمرک تمرچین ارائه دهید: 

  • در دست داشتن مدارک شخصی که یکی از ضروریات است.
  • مدارک مربوط به فعالیت های بازرگانی یا همان کارت بازرگانی.
  • رسید ها و تمامی قبض های مربوط به کالای خریداری شده.

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

مدارک مربوط به ترخیص از انبار

در ابتدای کار باید وارد سایت سازمان گمرک کشور شده و تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. بعد از آن نوبت به اظهار نامه می رسد و آماده کردن آن و سپس تحویل گمرک تمرچین داده شود. بعد از آن به شما یک شماره کوتاژ داده می شود و بر طبق آن بقیه مسیر ترخیص کالا از مرز تمرچین برای شما مشخص می گردد. یکی از مهمترین بخش های مربوط به ترخیص کالا، ارزیابی گمرکی می باشد.

زمانی که کالا به داخل گمرک وارد می شود به دقت وارسی شده و آن را با توجه به مشخصاتی که بازرگان در اختیار دارد مطابقت می دهند. در این مرحله یعنی ارائه تمام فاکتور ها و بقیه اسناد باید دقت بالایی انجام شود. بعد از تایید تمام فاکتور ها توسط کارشناسان، بقیه اسناد و مدارک برای آزمایش و تست بهداشتی ارائه می شود.

بازرگانان باید توجه داشته باشند بدون وجود یکی از اون اسناد و مدارک امکان ترخیص کالای آنها وجود ندارد. و در آخر نیز باید تمام فاکتور هایی که در هر مرحله پرداخت انجام شده تحویل داده شود. ترخیص کالا از مرز تمرچین همانطور که برایتان توضیح داده شده فرایندی پیچیده و کمی وقت گیر دارد و اگر شما در این کار تجربه کافی نداشته باشید میتواند منجر به ریسک مالی برای شما شود.

کارشناسانی وجود دارند که میتوانند در این زمینه به شما کمک های فراوانی کنند، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای چشیدن یک تجارت خوب از تجارب این کارشناسان کمک بگیرید. 

هزینه ترخیص کالا از گمرک تمرچین

مسلما ترخیص کالا از مرز تمرچین هزینه هایی را در بر دارد و تمام هزینه ها توسط سازمان گمرک کشور تعیین می شود. بنابراین هزینه های مربوط به گمرک در تمام گمرک های کشور به یک اندازه است و فرقی با یکدیگر ندارد. خدمات گمرک شمال تمامی خدمات و کارشناسایی که می شود که روی کالای شما انجام شده است.

اگر چه بعضی از هزینه ها مربوط به نوع کالا، ارزش کالا، کشور مبدا و غیره بستگی دارد. هزینه هایی که به طور عام از بازرگان گرفته می شود عبارتند از: 

  • بارگیری کالا
  • تخلیه کالا
  • باربری کالا
  • انبارداری 
  • انجام آزمایشات و کارشناسی کالا
  • هزینه های بیمه

تمام هزینه های مربوط به کالا با توجه به نرخ ارز و اسنادی که تجار به گمرک تمرچین ارائه می دهند تعیین می شود. به عنوان مثال هزینه بیمه ها بر اساس ارزش کالا از کشور مبدا محاسبه می شود. هر کدام از کالا ها بر اساس آسیب پذیری آنها وسیله نقلیه جهت جابجایی برای آنها در نظر گرفته می شود. مسلما کالاهایی که آسیب پذیری بیشتری دارد نوع وسیله نقلیه آن نسبت به  کالاهای کم خطر متفاوت است. 

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

شرکت ارائه ترخیص کار از مرز تمرچین

خریداران می توانند به صورت آنلاین نیز از فروشگاه های معتبر اقدام به کسب اطلاعات دقیق در مورد ترخیص کار نمایند، در این خرید خریدار با استفاده از یک وسیله ی هوشمند به سایت های فروش مراجعه می کند و بعد از مشاهده تمام ویژگی ها و مشخصات اقدام به تخیص کالا نماید. شرکت ارائه ترخیص کار از مرز تمرچین نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند که با این وجود افراد می توانند با خیلی آسوده اقدام کنند و کالای مورد نظر خود را ترخیص نمایند. شرکت ترخیص کار تمرچین فعالیت های عمده ای در این زمینه دارد.

شیوه ترخیص کار کالای وارداتی چگونه است؟

ترخیص کار کالای وارداتی به منظور برابر کردن میزان عرضه و تقاضا انجام می شود و در بازار کشور ما شاهد فروش محصولات خارجی زیادی هستیم که از طریق گمرک وارد بازار کشور ما می شود. ترخیص کار باید گفت که شیوه خاصی دارد که خوب است افراد قبل از هر اقدامی در این زمینه اطلاعات به دست آورند و بعد اقدام نمایند. در ادامه مراحل ترخیص را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • مرحله اول دریافت پکینگ لیست است
  • اجازه ثبت سفارش گرفته شود
  • جهت اطمینان کالا بیمه شود
  • در مبدا و مقصد کالا بازرسی شود
  • تشکیل پرونده
  • از شرکت های حمل و نقل بین المللی اسناد حمل گرفته شود
  • تکمیل اسناد
  • تایید توسط کارشناس فنی گمرکی و بازرگانی

خدمات ترخیص کار می تواند به طور دقیق اعمال شود و با این وجود هیچگونه مشکلی برای فرد ترخیص کننده پیش نیاید. با این تفاسیر افراد باید در این حوزه اطلاعات به دست آورند و در مرحله بعد اقدام نمایند تا بتوانند بهترین نوع محصولات را به طور امن و عالی وارد کنند و در بازار کشور ما ارائه دهند.

قیمت ترخیص کار از مرز تمرچین

خریداران برای بهره گیری از خدمات ترخیص کالا می توانند به مراکز متعددی مراجعه کرده و انواع گوناگون از این خدمات را با قیمت های متنوع مشاهده نموده و با توجه به میزان هزینه خود از آن ها را استفاده کنند. لازم است بدانید که مراجعه به مراکز آن ها خرید مستقیم و بدون واسطه را برای خریداران به ارمغان می آورد و همین امر موجب کاهش قیمت این کالا می گردد.

برای خرید مستقیم این خدمات شما می توانید به یک مرکز خوب و مطمئن مراجعه نمایید تا با قیمت مناسب تهیه نمایید. با کیفیت ترین و درجه یک ترین خدمات به صورت گسترده در مراکز تولیدی بسیار مجهز و پیشرفته، ارائه می‌شود. قیمت ترخیص کار از مرز تمرچین مشخص شده می باشد و افراد به منظور کسب اطلاعات در این زمینه می توانند به صورت آنلاین اقدام کنند و اطلاعات دقیقی کسب کنند.

شرکت خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین بی واسطه

ترخیص کالا از مرز فرآیند سخت و پیچیده است و در سال های اخیر شرکت های مختلفی در ایران تاسیس شده اند، که فرآیند ترخیص را آسان تر می کنند، مجموعه ما شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین بی واسطه است و تمامی واسطه ها و دلالان را حذف کرده ایم، هزینه خدمات شرکت ما بسیار مناسب و ارزان است، تمامی نکات ریز و درشت را به دقت رعایت کرده ایم، از هر نظر به فکر شما مشتری عزیز هستیم.

تخلفات رایج در ترخیص کالا از مرز زمینی

در ادامه تخلفات رایج در ترخیص کالا از مرز تمرچین از مرز زمینی را بیان می کنیم، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید، تخلفات در ترخیص کالا از مرز زمینی بیشتر از مرز هوایی است، یکی از تخلفات رایج در این زمینه نقض قوانین گمرکی است، هر فردی که قصد واردات کالایی را از خارج از کشور را دارد، باید تمامی نکات و قوانین را به دقت رعایت کند، هم چنین نقض قوانین پیگرد قانونی نیز در پی دارد، برخی از تخلفات گمرگی به دولت زیان میرسانند.

مثلا شرکتی محصول خود را از کشور روسیه خریدار می کند، ولی با اسناد جعلی فرد اظهار می کند، محصول خود را از کشور دیگری خریداری کرده است، در این شرایط فرد موظف است، حتی زیان دولت را نیز پرداخت کند، تمامی کالاهای وارداتی باید برگه ترخیص از انبار را داشته باشند، در غیر این صورت به هیچ عنوان نمیتوان، آن ها را از انبار خارج کرد، تمامی خدمات ترخیص کالا وارداتی را شرکت ما انجام می دهد و هیچ محدودیتی از این بابت در شرکت ما وجود ندارد.

هم چنین تمامی مجوزهای لازم برای این کار را نیز داریم و تمامی فعالیت های شرکت ما قانونی هستند.

هزینه انجام خدمات ترخیص کالا مرز تمرچین بی واسطه

تمرچین مرز بین ایران و عراق است و همه ساله کالاهایی زیادی از طریق این مرز به ایران وارد می شوند، اکثر افرادی که از این کشور محصولات مختلف را به ایران وارد می کنند، با فرآیند ترخیص کالا از مرز تمرچین آشنا نیستند، به همین علت مراکز مختلفی هم اکنون این کار را انجام می دهند، هزینه خدمات مراکز مختلف متفاوت است و شما حتما مرکز معتبر و مطمئنی را برای این کار باید انتخاب کنید.

به راحتی می‌توانیم، ادعا کنیم، مجموعه ما با کمترین هزینه تمامی خدمات ترخیص کالا را از مرز زمینی تمرچین انجام می دهد و اکثر مشتریان دائمی مجموعه ما شرکت های بزرگ هستند، همیشه درصدد کسب رضایت شما عزیزان بوده ایم و تا حدود زیادی در این راه موفق شده ایم، نحوه بهره گیری از خدمات به صورت حضوری و آنلاین است و شما با توجه به شرایط خود روش مناسب را می‌توانید، انتخاب کنید.

هم چنین اگر احتیاج به راهنمایی بیشتری دارید، با واحد مشاوره تماس بگیرید، همکاران ما در واحد مشاوره تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

بازرگانی ترخیص کالا از گمرک تمرچین

ترخیص کالا از مرز تمرچین از گمرکات مختلف کشور توسط برترین شرکت خدماتی انجام می شود، بازرگانانی که می خواهند کالایی را وارد و یا هم صادر نمایند، قادر بوده تا درخواست خود را به دفتر معتبر ارائه داده و به این گونه‌ دیگر نگرانی در زمینه چگونگی ترخیص محصولات نداشته باشند، البته به دلیل پیچیدگی ها و زمان بر‌ بودن این روند توصیه می شود تا به مجموعه ای قابل اعتماد مراجعه کرده و ارائه ترخیص کالا گمرکی را به آن بسپارید.

آشنایی با مراحل ترخیص کالا از گمرک

امروزه بازرگانان متعددی که در حوزه تجارت بین المللی فعالیت می کنند، برای تسهیل امور و سریع انجام شدن ترخیص کالا از مرز تمرچین، به شرکت هایی مراجعه می نمایند که سابقه ای خوش در این عرصه دارند، اما در اینجا می خواهیم بیشتر شما را در زمینه مراحل چگونگی ترخیص آشنا نماییم که به این ‌طور خلاصه توضیح می دهیم:

  • در گام نخست باید فهرست پکینگ را دریافت نمایید.
  • سپس مجوزهایی که در این عرصه نیاز است را به دست آورید.
  • یکی از موضوعات مهم، بیمه کردن کالا بوده که باید با همکاری بازرس صورت گیرد.
  • این مراحل که طی شد، نوبت به تشکیل دادن پرونده می رسد‌ که برای تخصیص حواله و ارز می باشد.
  • بعد از آن با شرکت حمل و نقل تماس برقرار کرده و اسناد مورد نیاز را دریافت می کنید که دوباره یک پرونده تشکیل می شود.
  • در آخر هم یک پیش نویس تنظیم می شود، دور اظهاری صورت می گیرد و باید توسط کارشناس فنی مورد تایید واقع شده تا کالا از گمرک خارج گردد‌.

مشاهده می کنید که این کار زمان زیادی را ممکن است در بر بگیرید، از سوی دیگر آشنایی کامل با قوانین و مقرراتی که در این عرصه وجود دارد، می تواند راهگشا باشد، به هر ترتیب پیشنهاد ما این بوده که همه کار ترخیص شدن محصولات خود را به یک شرکت مورد اطمینان بسپارید.

شرکت ارائه خدمات ترخیص کالا تمرچین

این شرکت، ارائه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین را انجام می دهد، چنین کاری از راه دور نیز هم اکنون انجام پذیر بوده، شما برای این که بتوانید از هزینه های کار با خبر‌ شوید و از سوی دیگر بهتر با کیفیت کاری دفتر آشنایی حاصل کنید، می توانید با خود بخش پشتیبانی تماس برقرار کرده و سوالاتی را که دارید مطرح نمایید.

به هر حال این کار به شما کمک می کند تا بدون این که نیازی به حضور یافتن در دفتر داشته باشید، معلومات را به دست آورید و به این ترتیب در وقت و هزینه به گونه‌ ای صرفه جویی نماید، البته باید بگوییم که شرکت شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی نیز خواهد کرد.

معتبرترین شرکت ترخیص کالا تمرچین در پیرانشهر

ترخیص کالا تمرچین بسیار اهمیت دارد. این فرایند بسیار تخصصی است و باید زیر نظر افراد متخصص در این امور صورت گیرد. معتبرترین شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین در پیرانشهر به ارائه ی خدمات به مشتریان در این زمینه ها می پردازند که برای بهره وری از خدمات آن ها باید به سفارش خدمات در این مرکز معتبر پرداخت. قوانین گمرکی بسیار پیچیده هستند و باید از آن ها سر درآورد!

آشنایی با چارت ترخیص کالا در گمرک

آشنایی با چارت ترخیص کالا از مرز تمرچین شامل مراحلی می شود که در حین ترخیص یک کالا از گمرک باید صورت گیرند. در این چارت در وهله ی اول، باید وظایف محوله بر صاحب کالا به خوبی صورت گیرد. این وظایف شامل امضا های مورد نیاز و ارائه ی مدارک مورد نیاز می باشد.

سپس سامانه واحد فرامرزی پیش روی افراد قرار می گیرد که باید مراحل آن نیز گذرانده شوند. در ادامه کارشناس سرویس صادرات روی کار می آید و وی نیز خدماتی در این راستا صورت می دهد. وی مستندات ضمیمه ی پرونده ی کالاهای شما را بررسی کرده و تمام و کمال بودن آن ها را تایید می کند. ارزیابی سرویس صادرات شما نیز در مراحل دیگر این فرایند صورت می گیرد.

این که آیا تعرفه هایی که برای این تجارت تعیین شده است، مناسب می باشند یا خیر، ارزیابی فیزیکی کالا ها و… همه و همه در این مرحله ی مهم به انجام می رسد. رئیس سرویس صادرات در مرحله ی نهایی وارد کار می شود و مجوز های مربوطه را پس از تایید صلاحیت کلیه ی مراحل یاد شده، صادر می کند.

بازرگانی ترخیص کالا از مرز تمرچین با قیمت مناسب

بازرگانی ترخیص کالا از مرز تمرچین با قیمت مناسب یکی از معتبر ترین ها است و از این مرکز بازرگانی قادر خواهید بود که بهترین محصولات را به دست آورید. چارت ترخیص کالا های گمرکی که در بالا برای شما شرح دادیم، گوشه ای از فرایند ترخیص کالا را که بسیار تخصصی و زمان بر است را به صورت خلاصه برای شما شرح می دهد.

شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین یکی از بهترین ها است و شما به سادگی می توانید در این مرکز بازرگانی به انجام فعالیت های یاد شده از طریق کارشناسان و نمایندگان آن ها بپردازید و از راهنمایی های آن ها نیز در حین انجام کار بهره برید.

در ضمن در این شرکت معتبر شما می توانید، بهترین خدمات را نیز در جریان ترخیص کالا از مرز تمرچین دریافت کرده و کم ترین هزینه ها را بپردازید. برای بهره بری از این خدمات ویژه باید نوع کالای خود را برای مشاوران این مرکز تعیین کنید. کلیه ی این مراحل به صورت قانونی طی می شوند.

قیمت ترخیص کالا خارجی در مرز تمرچین

ترخیص کالا از مرز تمرچین یک فعالیت تجاری بسیار مهم است که اگر در زمینه واردات و یا صادرات محصولات فعالیت می کنید، باید با قوانین ترخیص و هزینه هایی که در این زمینه می پردازید، آشنایی داشته باشید. برخی از روش های این ترخیص کالا را در این موسسه برای شما شرح می دهند. خدمات مشاوره در این مرکز به شما در اخذ هر چه سریع تر این مجوز های ترخیص یاری می رساند.

صدور سند ترخیص به چه صورت است؟

صدور سند ترخیص به چه صورت است؟ فرایند دریافت این ترخیص کالا از مرز تمرچین با پیچیدگی هایی رو به رو است و از این رو وجود یک کارشناس خبره در این مسیر و در طول فرایند های تخصصی این فرایند، برای شما بسیار سودمند خواهد بود. در ابتدای امر شما باید مدارک مورد نظر را که هم هویت شما را احراز می کند و هم کمپانی شما را شرح می دهد و هم محصولات شما را توصیف می کند، ارائه دهید.

این مدارک در سیستم اداری گمرک بررسی می شوند. سپس ارزش گذاری ای بر روی کالا های شما صورت می گیرد. در نهایت شما موظف هستید که هزینه هایی را برای ترخیص کالا های خود بپردازید. در نهایت ترخیص کالا های شما با صدور برخی مجوز ها برای شما صورت می گیرد.

در این فرصت ویژه شما خواهید توانست در سریع ترین زمان ترخیص کالا از مرز تمرچین خود را انجام دهید و خود کاری در این فرایند انجام نداده و وقت خود را هدر ندهید. این مرکز صفر تا صد این خدمات را برای شما انجام داده و پیگیری های لازم در این زمینه را انجام می دهند.

شرکت بازرگانی ترخیص کالا وارداتی در تمرچین

بازرگانی ترخیص کالا از مرز تمرچین را به سادگی می توانید بیابید. شرکت بازرگانی ترخیص کالا وارداتی در تمرچین یکی از بهترین ها است و در این خصوص بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. ترخیص پارچه وارداتی یکی از فعالیت های تجاری گسترده است.

چرا که نیاز به این کالا های اساسی همیشه احساس می شود و باید به خوبی فراهم باشند و ترخیص آن ها به گسترش کار تاجران پارچه رونق می بخشد. البته اگر این ترخیص ها در بازه های زمانی مناسبی صورت گیرند و در خیلی هزینه بر نباشند!

در ضمن فرایند ترخیص کالا از مرز تمرچین شما توسط این موسسه بازرگانی معتبر، شما می توانید پیگیری های لازمه را از طریق مشاوران و وکلای این حوزه تجاری انجام داده و با آن ها در ارتباط باشید. برای دریافت این خدمات ویژه شما با صرف کم ترین هزینه ها می توانید به این دفاتر مراجعه کرده و از آن ها در این زمینه کمک بگیرید.

شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین بدون واسطه

تمرچین یکی از ترانزیت های مهم برای ترخیص کالا از مرز تمرچین به شمار می‌رود که در نزدیکی پیرانشهر در استان آذربایجان غربی قرار دارد و به عنوان یک یک راه اصلی برای تجارت در بین ایران و عراق واقع است. شرکت ترخیص کالا تمرچین بدون واسطه فعالیت زیادی را به خود اختصاص داده است و تاجران و بازرگانان زیادی به صورت روزانه از این شرکت برای ترخیص کالای خود از مرز تمرچین استفاده می کنند که بدون واسطه و با قیمت مناسبی این فعالیت را برای اقشار مختلف انجام می دهد.

قواعد کلی برای ترخیص کالا ار مرز تمرچین پیرانشهر

تمرچین یکی از راه های مهم ترانزیتی برای حمل کالا می باشد ترخیص کالا وارداتی از تمرچین پیرانشهر دارای قواعد کلی و مراحل مختلفی است که تمامی آنها را می‌توانید به شرکت‌های معتبر که در این زمینه فعال هستند بسپارید. توجه داشته باشید که اگر خودتان به صورت شخصی اقدام به این کار کنید ممکن است روزهای زیادی در پی مراحل اداری درگیر باشید و هزینه زیادی را پرداخت کنید تا بتوانید برای ترخیص کالا از مرز تمرچین اقدام کنید که کاری سخت و دشواری است.

اما این شرکت‌ها با هزینه‌های مناسبی این کار را برای شما انجام می دهند قانون کلی برای ترخیص کالا به این صورت است.

  • قبل از آن که اقدام به صادرات یا واردات یک جنس کنید باید کد گمرکی را داشته باشید و داشتن بارنامه و بیمه نامه نیز الزامی می باشد.
  • بعد از آنکه بار شما به تمرچین وارد شد بازرسان و کارشناسان بار را بررسی می‌کنند که باید بر اساس خود بارنامه باشد.
  • بعد از این مرحله کارت سبزی را برای شما ارائه می دهند که می توانید با پرداخت هزینه های مختلف گمرکی محصول خود را از گمرک ترخیص کنید.
  • وقت تمام کارهای اداری در این بخش به اتمام رسید می توانید به قسمت انبارداری گمرک سری بزنید و حواله ترخیص را به نگهبانی داده و جنس خود را تحویل بگیرید و آن را بار بزنید تا به انبارهای مخصوصی که در نظر دارید ببرید.

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز باشماق با ما تماس بگیرید.

هزینه ترخیص کالا از مرز تمرچین چقدر است؟

هزینه ترخیص کالا از مرز تمرچین چقدر است؟ آیا شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارند هزینه های کمتری را از ما می‌خواهند؟ آیا می توان با هزینه های مناسب تری اقدام ترخیص کالا از مرز تمرچین نمود؟ اینها سوالات متداول ای هستند که افرادی که در مرز تمرچین اقدام به ترخیص کالای خود می‌کنند در ذهنشان پیش می آید. بهتر است بدانید که اگر شما قصد ترخیص کالا دارید بهتر است آن را به این شرکت‌ها بسپارید.

بله! هزینه ترخیص کالا از مرز تمرچین در این شرکت ها بسیار پایین تر از آن چیزی است که خودتان وارد میدان عمل شوید. هزینه ترخیص کالا بسته به نوع جنسی که شما دارید و وزن و بسته بندی که دارای متفاوت می باشد و بسته به معیارهای متفاوتی قیمت آن نیز متغیر است.می‌توانید با یک پرهزینه به جا و درست ترخیص کالای خود را بدون معطلی انجام دهید.

ارائه خدمات ترخیص کالا خارجی در مرز تمرچین

ترخیص کالا از مرز تمرچین باعث شده تا افراد در داخل کشور بتوانند از کالا های خارجی نیز استفاده کنند. در گمرک افرادی با تجربه فعالیت می کنند که طبق برنامه و مطابق با قوانین عمل ترخیص خودرو را در مدت زمان اندک انجام می دهند. وارد کنندگان باید برای ترخیص هزینه ای را به گمرک پرداخت نمایند. هزینه ارائه خدمات ترخیص کالا خارجی در مرز تمرچین متفاوت بوده و بر اساس نوع و تعداد خودرو و طبق قوانینی که ارائه شده صورت می گیرد. مسلما هر چه حجم بار بیشتر باشد هزینه بالاتری هم دارد.

شرایط ترخیص کالا خارجی از تمرچین

این شرکت بازرگانی، خدمات ترخیص تمرچین را با شرایطی که ذکر شده انجام می دهد. ترخیص طی مراحل خاصی صورت می گیرد و کالا برای آزاد سازی باید تمام این مراحل را به صورت کامل طی کند تا بتواند مجوز کامل برای ورود به کشور را دریافت کند. در زیر به صورت مختصر شرایط ترخیص کالا خارجی از تمرچین را ارائه می دهیم:

  • اول اینکه کالا دزدی و یا قاچاقی نباشد چون پلیس کمرگ ابتدا استعلام گرفته و سپس مجوز را صادر می کند.
  • در مرحله دوم سفارشات در گمرک ثبت شده و سپس طبق بارنامه همه به صورت مجزا چک می شوند.
  • سپس تمامی کالا ها شماره گذاری می شوند تا طبق شماره عمل ترخیص انجام شود و سریع تر به دست مصرف کننده برسد.
  • هزینه های ترخیص طبق کالا های سبک و سنگین محاسبه می شوند و فرد باید قبل از ترخیص آن را پرداخت نماید.
  • پس از چک کردن کالا برای آن بیمه صادر می گردد شناسه سفارش، مدل، رنگ، کارخانه سازنده، ارزش خرید، مشخصات فرد صاحب کالا، شماره سریال سفارش ثبت می گردد.
  • باسکول و وزن کشی کارا از دیگر شرایط بوده تا هزینه معین شود.

هزینه ترخیص کالا از مرز تمرچین با بهترین خدمات

ترخیص کالا از مرز تمرچین توسط ترخیص کاران حرفه ای صورت می گیرد که می توانند کار را با دقت بالا و در مدت زمان اندک و طبق قوانین و شرایط اعلام شده انجام دهند. این افراد تجربه لازم در این حوزه را دارند و با کسب مهارت های مورد نیاز می توانند بدون کمترین مشکل و خطایی، کار را به درستی انجام دهند.

ترخیص کالای خارجی زمان‌ بر بوده و نیاز به مدارک زیادی دارد تا بتواند به صورت کاملا قانونی و به همراه بیمه و تمام مدارک ثبتی وارد کشور شود. ترخیص کاران در مراکز مختلفی در مرز های کشور در حال فعالیت هستند و زمینه واردات نقش بسزایی را ایفا می کنند. هزینه ترخیص کالا از مرز تمرچین با بهترین خدمات عموما متغیر است و برای هر کالا منحصر به فرد می باشد. افرادی که سابقه بیشتری در این کار دارند جز سرپرست به حساب می آیند که روی کار بقیه مسلط هستند و نظارت کامل دارند.

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی ترخیص کالا از مرز تمرچین

قطعاً یکی از سخت ترین کارها در تجارت، ترخیص کالا از مرز تمرچین در مرزهای مختلف است که برای تجار اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت بازرگانی ترخیص کالا از مرز تمرچین این مشکل را به آسانی حل کرده و با کارشناسانی که دارند، به راحتی انواع کالای شما را با کمترین هزینه از گمرک استخراج نموده و همواره تمام روش ها را طبق مقررات تجارت انجام داده و اقدام به ورود کالا به داخل کشور می نماید.

مراحل قانونی ترخیص کالا از مرز تمرچین

با توجه به قوانین هر کشور، ترخیص کالا از مرز تمرچین به روش های مختلفی انجام می شود که در واقع شناخت این قوانین برای هر تاجر و بازرگانی بسیار مهم است. امروزه شرکت های مختلفی در کشور وجود دارد که کالا را از گمرک ترخیص می کنند و تمام مراحل قانونی آن را بدون نیاز به حضور شما با تجربه کافی طی می‌ کنند و ترخیص کالا از مرز تمرچین را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌های بسیار پایین انجام می‌ دهند.

مراحل قانونی ترخیص کالا وارداتی از مرز تمرچین به این صورت است که ابتدا باید در تمام اسناد و مدارکی که برای ترخیص کالا از مرز تمرچین نیاز دارید را فراهم آورید. از جمله این مدارک باید به قانونی بودن تجارت شما اشاره کرد که شامل قبض انبار و فاکتور خرید، پیش فاکتور، مجوز و ثبت سفارش، پروانه بهره برداری، پروانه صادراتی، گواهی مبدا و غیره است. پس از اینکه اسناد و مدارک خود را تکمیل کردید، باید اظهارنامه خود را به صورت فرم پر کنید.

در این مرحله مشخصات کالا در سیستم ثبت می شود سپس احراز هویت می‌گردید و باید در این مرحله به اثبات برسد که شما مالک این کالاها هستید. پس از اینکه اسناد و مدارک را آماده کردید در مرحله اصلی و آخر کنترل های گمرکی انجام می‌ شود و محصولات بارگیری و از گمرک خارج می گردد. البته این روشها بسیار پیچیده و سخت است که ما در اینجا به صورت خلاصه وار توضیح دادیم.

محاسبه قیمت ترخیص کالا از مرز تمرچین

اگر می خواهید بدانید محاسبه قیمت ترخیص کالا از مرز تمرچین کشور به چه روش های انجام می شود، باید بدانید که هزینه آن برای تجارب بسیار مهم است و اگر از روند آن اطلاع نداشته باشید، کالا بیشتر در انبار مانده و مخارج شما را افزایش می دهد.

بنابراین بهتر است این کار را به افراد کاربلد بسپارید. از جمله شرکت های معتبری که در کشور این فرایند را انجام می دهد، شرکت بازرگانی ما است که با سابقه طولانی در ترخیص کالا از مرز تمرچین با پرسنل بسیار خبره کالاهای شما را از مرز در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمتی پایین انجام می دهد که تمام مراحل آن قانونی بوده و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌ شود.

ارائه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین در پیرانشهر

همان‌طور که می‌دانید تمرچین در شهر پیرانشهر یکی از دروازه های ورود و خروج به کشور عراق می باشد و بسیاری از کالاها در زمینه های مختلف از این دروازه عبور می‌کند. واردات و صادرات کالا از این مرز طی مراحلی صورت می‌پذیرد که آشنا بودن به این مراحل باعث سهولت در هزینه و زمان می گردد عمده فعالیت ما در زمینه ارائه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین در پیرانشهر میباشد و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کنیم.

آشنایی با مراحل ترخیص کالا از مرز تمرچین

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مراحل ترخیص کالا از مرز تمرچین چگونه است و چگونه ورود خروج کالا صورت می‌گیرد و ما شما را با این مراحل آشنا می‌کنیم.‌ در حقیقت ورود و خروج کالا و ترخیص کالا گمرکی دارای قوانین و مقررات می باشد که همه افراد ملزم به رعایت آن هستند. اولین مرحله برای ترخیص کالا از مرز تمرچین دریافت پرفرما و پکینگ لیست می باشد، سپس باید مجوزی نسبت به ثبت سفارش بازرگانی اخذ گردد و مراحل بیمه شدن کالا از مبدا تا مقصد مشخص شود.

در مرحله بعدی پرونده ای جهت وجه مورد مبادله تشکیل شده و ثبت می گردد و با شرکت حمل و نقل بین المللی قراردادی بسته می شود و اسناد مورد نظر برای اعتباریابی و انجام تخصیص کالا دریافت می شود و پس از تایید و بررسی توسط کارشناس فنی گمرک مراحل ترخیص کالا از مرز تمرچین به پایان می‌رسد. شایان ذکر است که این مراحل به صورت خلاصه توضیح داده شده است و هر کدام از این مراحل و روند اداری و منحصر به فرد خود را دارد که ممکن است اشتباه طی کردن آن منجر به ایجاد هزینه زیاد و اتلاف وقت گردد.

بهترین راه در این موارد مراجعه و مشاور با یک موسسه آشنا می باشد که شما را در زمینه طرح یاری و راهنمایی کند و بهترین و راحت ترین راه را به شما پیشنهاد دهد و در عین حال هزینه کمی برای شما ایجاد گردد‌ در هنگام مراجعه به مشاور باید دقت کنید که دارای مجوز رسمی و سابقه کاری و تجربه کاری کافی برای انجام کارهای شما را داشته باشد و بتواند شما را به بهترین نحو یاری رساند.

قیمت عرضه ترخیص کالا از گمرک تمرچین

مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین در شهر پیرانشهر بهترین خدمات را ارائه دهد و تلاش می کند روش های راحت و کم هزینه را برای شما پیشنهاد داده و شما را در بهترین مسیر راهنمایی نماید. مجموعه ما دارای سابقه طولانی و تجربه کاری بسیار خوبی می باشد. مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت ترخیص کالا از مرز تمرچین می‌توانند به صورت حضوری و تلفنی اقدام نمایند.

بازرگانی معتبر ترخیص کالا در مرز تمرچین

شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین یک بازرگانی معتبر در ترخیص کالاها در مرز توجه به شمار می‌رود که امروز افراد زیادی برای ترخیص کالا از مرز تمرچین از این شرکت بازرگانی استفاده می‌کنند و کالاهای خود را به این شرکت می سپارند تا در کمترین زمان ممکن و قیمت مناسب کالاهای خود را دریافت نمایند.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و به دنبال ترخیصی بدون دردسر و آسان می گردید ما به شما توصیه می کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آسان ترین روش ترخیص کالا خارجی چیست؟

روش های مختلفی برای ترخیص یک کالای خارجی وجود دارد و آسان ترین روش ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای ترخیص به شمار رود تا بتواند در وقت و هزینه صرفه جویی کند.

ما در این مطلب شما را با آسان ترین روش ترخیص کالای خارجی آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید. شرکت ما در فرآیندی بسیار حرفه‌ای و توسط کادری مجرب فرایند ترخیص را به آسان ترین روش ممکن برای شما عزیزان لحاظ کند تا شما با خیال راحت کالای خود را به این شرکت بسپارید. زیرا کالاهایی که به دست این شرکت سپرده می‌شود مانند یک امانتی در دست فرستنده محسوب می شود تا سالم سلامت به دست مشتری برسد.

پس از همین رو شما می توانید با خیالی راحت کالاهای خود را به این شرکت بازرگانی سپرده و آن را در مقصد تحویل بگیرید. این یکی از آسانترین روش های ترخیص کالای خارجی به شمار می رود.

بازرگانی ترخیص کالا از مرز تمرچین یک شرکت و مجموعه بسیار معتبر است که دارای مدرک و گواهی از معتبر ترین منابع کشوری است و تاکنون توانسته از درصد رضایت بسیار بالای مشتریان خود در این زمینه بهره مند شود تا عزیزان بتوانند با خیال راحت و آسوده کالاهای خود را به این شرکت بسپارند و در کمترین زمان ممکن محصول را دریافت نمایند.

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز خسروی با ما تماس بگیرید.

انتخاب شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین با بهترین خدمات

اگر در انتخاب یک شرکت برای ترخیص کالای خود تردید دارید و در پی ترخیص کالایی بی دردسر می گردید ما به شما شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین را معرفی می کنیم که با بهترین خدمات آماده کمک رسانی به مشتریان عزیز است.

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با استفاده از وسایل نقلیه مجهز و سیستم های اندروید کالای شما را به دست شما برسانیم و صادراتی موفق را برای شما به ارمغان بیاوریم. ترخیص کالا از مرز تمرچین بخ صورت خارجی امروزه با توجه بسیاری از عوام واقع شده و شرکت ما با بهترین خدمات آماده کمک رسانی به مشتریان عزیز است و می تواند گزینه ای مناسب برای این عمل به شمار رود.

عرضه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین

کالاهای وارداتی قبل از ورود به کشور مدتی در گمرک می‌ مانند تا مراحل اداری آنها به طور کامل طی شود که این مراحل وقت گیر و زمان بر است. اما این شرکت با عرضه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین، شما را در این راه یاری خواهد کرد تا به راحتی با هزینه پایین تر و صرف مدت زمان بسیار کم، کالاهای خود را به راحتی از مرز تمرچین ترخیص نمایید که تمامی مراحل طبق چهارچوب قوانین کشور انجام می شود.

نحوه برآورد هزینه ی ترخیص کالا از مرز تمرچین

ترخیص کالا از مرز تمرچین به روش‌ های مختلف انجام می‌ شود و فرد متخصصی که این کار را انجام می دهد، با انجام دادن امور اداری و پروسه های مختلف، این کار را انجام می‌دهد. شما برای اینکه کالای خود را از گمرک وارد کشور کنید، باید هزینه های مختلف را بپردازید که این هزینه ها بر اساس هزینه انبار و…تعیین می شود که اگر این کار را به یک فرد کاربلد بسپارید، هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد.

نحوه برآورد هزینه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین بر اساس هزینه انبارداری، کارشناسی کالا، بارگیری، تخلیه، باربری و غیره تعیین می شود. در واقع آگاهی دقیق از هزینه های ترخیص کالا از مرز تمرچین برای تجار و بازرگانان امری مهم و ضروری است زیرا در صورت عدم اطلاع از آن، روند ترخیص کالای خود را افزایش داده و این گونه باعث افزایش مخارج خود و بیشتر ماندن کالا در گمرک می شود.

هزینه گمرک همانطور که گفتیم بر اساس عوامل مختلفی برآورد می‌شود و در انتها فیش پرداختی تمام هزینه‌ها به مامور گمرک ارائه داده شده تا بتوان کالا را از گمرک ترخیص نمود. ۴ درصد از ارزش کالا و سود بازرگانی برای هر نوع کالایی دریافت می شود البته این هزینه از طرف توسط دولت تعیین شده و بخش دیگر آن که غیر دولتی است به گمرک واگذار شده تا آنها تعیین کنند.

هزینه خدمات ترخیص کالا در تمرچین چقدر است؟

پروسه‌ای که شما باید مبلغ خاصی را جهت ترخیص کالای خود از گمرک پرداخت کنید را هزینه ترخیص کالا از مرز تمرچین گفته می شود که در هر نقطه از مرزهای گمرکی متفاوت است و بر اساس عوامل گوناگون تعیین می شود. حتی نوع بار هم در تعیین قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

این موضوع در ترخیص کالا از مرز تمرچین خواب هم همین گونه است و تاجران باید از آنها آگاهی های لازم را داشته باشند. اطلاع از این هزینه ها در فرایند وارد کردن کالا کمک می‌کند که کالای شما در انبار باقی نمانده و بتوانید آن را زودتر تحویل بگیرید که اینگونه هزینه‌های اضافه شما هم کاهش پیدا می کند.

اما اگر در پروسه وارد کردن کالا به کشور اطلاعات کافی و لازم را ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه با ما در تماس باشید تا به طور کامل حقوق گمرکی ایران را محاسبه نماییم و از هزینه خدمات ترخیص کالا از مرز تمرچین به طور کامل اطلاع یابید.

 

شرکت عرضه ترخیص کالا از مرز تمرچین

کالاهایی که معمولا خارج از کشور وارد می شود باید مدت زمانی در گمرک بماند تا مراحل اداری آن طی شود تا بتوانید کالای مورد نظرتان را از گمرک با هزینه ی کم ترخیص کنید و این کار ممکن است مدتی زمان ببرد چندین سال ترخیص کالای شما از مرز تمرچین و گمرک طول می‌کشد و زمان زیادی را باید صرف این کار بکنید ما در اینجا میخواهیم شرکت عرضه ترخیص مرز تمرچین را به شما معرفی کنیم تا بتوانید کالاهای خود را به آسانی ترخیص کنید .

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز پرویزخان با ما تماس بگیرید.

اهمیت بازرسی کالا در فرآیند ترخیص شدن کالا

برای ترخیص کالا از مرز تمرچین باید مدارک لازم را داشته باشیم تا بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را از گمرک ترخیص کنیم شاید ممکن است که گاهی وقتها کالای شما به مدت طولانی در گمرک باقی بماند و نتوانید این کالا را از گمرک خارج کنید ما امروز می‌خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که شما بتوانید به راحتی از این مرکز کالاهای خود را از گمرک خارج کنید و ما اینجا می‌خواهیم شرکت عرضه ترخیص کالا از مرز تمرچین را به شما معرفی کنیم که شما بتوانید به راحتی با مراجعه به این شرکت بتوانید کالای خود را از مرز خارج کنید.

راهنمای لازم برای  تمام مراحلی که برای طی کردن ترخیص کالا از مرز تمرچین را باید انجام دهیم را در این سایت به شما معرفی کنیم تا بتوانیم کالاهای خود را به راحتی از مرز ترخیص کنید برای ترخیص کالا ایرانی از مرز باید مدارک کافی را داشته باشید و برخی از ترخیص ها همراه با برگ سبز می باشد و باید برگ سبز را از شرکت های معتبر گرفته باشید تا بتوانید کالای خود را از مرز خارج کنید حتماً باید شرایط لازم برای ترخیص کالا از مرز تمرچین را داشته باشید و سعی کنید که با انجام این شرایط کالاهای خود را از مرز خارج کنید .معمولا برخی از کالاها به مدت طولانی در مرز می ماند و اجازه ترخیص این کالاها را به شما نمی‌دهد ولی شما باید تلاش کنید که تمام مراحل قانونی را طی کنید و با دقت نظر بالا کالای خودتان را ترخیص نمایید. همچنین شرایط لازم برای ترخیص کالا را داشته باشید باید در هنگام ترخیص کالا تمام مراحل را طی کنید و سعی نمایید که تمام هزینه‌ های که برای ترخیص کالا از گمرک را بپردازید تا بتوانید کالای خودتان را از گمرک ترخیص کنید. باید توجه داشته باشید که تمام مراحل را با دقت انجام دهید تا به مشکل بر نخورید ما سعی داریم که در این سایت به شما کمک کنیم و شرکتی را به شما معرفی کنیم که شما بتوانید با هزینه کم و همچنین با وقت کم تمام کالای خودتان را از مرز تمرچین خارج کنید و سعی داریم که مشکلات شما را با معرفی مراکز معتبر حل کنیم.

در این متن می خواهیم شرایطی را به شما آموزش بدهیم  که به راحتی می توانید کالاهای خودتان را از مرز تمرچین خارج کنید تمام مراحل لازم را برای ترخیص کالا از مرز تمرچین انجام دهید و با مشکل بر نخورید می توانید با مراجعه به این شرکت ترخيص کالا این مشکل را برطرف کنید بدون هیچ مشکلی تمام کارهای ترخیص کالا از مرز تمرچین را انجام دهید و ترخیص کالای خود را با وقت کمتر هزینه کمتر انجام دهید هدف ما در این سایت خدمات رسانی بهتر می باشد و دوست داریم که شما کمترین وقت را برای ترخیص کالای خود طی کنید.

محاسبه دقیق هزینه ترخیص کالا ایرانی در چین

محاسبه دقیق هزینه ترخیص کالا ایرانی در چین براحتی می توانید انجام دهید کالا یا محصولات مورد نیاز خود را از گمرک ترخیص کنید و از آن استفاده نماید تمام مراحلی که برای ترخیص کالا ایرانی از چین مورد نیاز شماست از سایت مورد نظر می‌ توانید استفاده کنید و به راحتی تمام اطلاعات برای شما محیا می شود تا بتوانید کالای مورد نیاز خود را با کمک و راهنمایی هایی که ما در این سایت انجام می دهیم کالای خود را با کمترین هزینه و کمترین زمان ترخیص کنید شرکت ترخیص کالا از مرز تمرچین بهترین امکانات را برای ترخیص کالای شما ارائه خواهد داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *