ترخیص کالا از مرز سردشت

ترخیص کالا

از مشاورین فرتاک ترخیص در زمینه ترخیص کالا از مرز سردشت می توانید کمک بگیرید. مرز سردشت در استان آذربایجان غربی واقع شده است. مرز سردشت از قسمت شمال با پیرانشهر، ار غرب با مرز عراق و از جنوب به اقلیم کردستان منتهی می شود. دشت های سرسبز شهر سردشت زبانزد خاص و عام است. مردم سردشت به زبان کردی صحبت می کنند و دین آنها اسلام سنی می باشد.

مرز سردشت کجاست؟

مرز های شهر سردشت در زمان جنگ ایران و عراق آسیب بسیاری دید. شهر سردشت دارای سه بازارچه مرزی نیز می باشد و مکان خوبی برای خرید مسافران می باشد. سردشت مبدا ورود کالاهای خارجی به پاساژ ها و مغازه های شهر سردشت می باشد. شهر سردشت جاده آسفالته مناسبی به شهر های کردستان عراق دارد. با رسمی شدن مرز سردشت به عنوان یکی از قطب های تجارت در ایران همه ساله درصد زیادی از کالاها از این مرز به کشور های غربی و عراق صادر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترخیص کالا از مرز خسروی تماس حاصل نمایید.

ترخیص کالا از مرز سردشت

مراحل ترخیص کالا از مرز سردشت

کی از مراحل مهم در امر تجارت برای بازرگانان در زمینه واردات و صادرات، ترخیص کالا از مرز سردشت می باشد. ترخی کالا برای افراد تازه کار امری مشکل به نظر می رسد ولی در واقع این طور نیست و شما با انجام چند بار ه این کار تمامی مراحل را می توانید با موفقیت پشت سر بگذارید. به طور کلی اگر بخواهیم برای شما شرح دهیم ترخیص کالا از مرز سردشت شامل تمامی مراحلی می باشد که برای آزاد سازی کالا انجام می شود.

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز بازرگان با ما تماس بگیرید.

انتقال و حمل و نقل کالا توسط صاحب کالا انجام می شود. جهت ترخیص کالا از مرز سردشت باید تمامی مدارک و مشخصات کالا ارائه شود و همچنین تمام هزینه های آن که شامل مالیات و حقوق گمرکی و سود بازرگانی می شود باید در اظهارنامه درج شود. معمولا انجام تمام این کار ها کمی دشوار و احتیاج به آشنایی به قوانین گمرکی دارد، در این جا شما می توانید به کارشناسان متخصص در این امر مراجعه کرده تا روند تجارت شما به آسانی انجام شود.

اگر شما فوت و فن های گمرکی را به درستی بدانید می تواند پروسه ترخیص کالا از مرز سردشت خود را به راحتی انجام دهید. جهت ترخیص کالا از مرز سردشت نیز مانند بقیه گمرک ها باید مجوز های لازم را داشته باشید. یکی از مراحل مهم در ترخیص کالای تجار ارزش گذاری برای کالای آنهاست، هر کالایی به روشی ارزشگذاری می شود. با انجام کار های زیر می توانید به ترخیص کالای خود بپردازید:

ثبت اظهارنامه در سامانه EPL

طبق دستورالعمل رسمی گمرک ارائه اظهارنامه گمرکی و اطلاعات مربوط به ترخیص آن از ضروریات می باشد. در تکمیل اظهار نامه باید دقت زیادی را انجام دهید زیرا در غیر این صورت ممکن است دچار یک سری ضرر های مالی شوید. در آخر تکمیل اظهارنامه و وارد کردن تمام اطلاعات یک شماره سریال به شما داده می شود از آن یک پرینت گرفته و از آن نگهداری کنید. 

احراز هویت و تعیین مسیر

در این مرحله دایره فنی گمرک تمامی اطلاعات شما را بررسی کرده و در صورت صحت آن یک شماره ثبت به شما داده می شود. با دریافت کوتاژ مهر تایید به اظهار نامه شما زده می شود.

کنترل کالا

در مرحله کنترل کالا، کالای شما در چندین مسیر سبز، زرد، قرمز مورد ارزیابی قرار می گیرد. مسیر زرد و قرمز به این معنی است کا کالای شما نیاز به کنترل کارشناسان دارد و همچنین تمامی مدارک شما با مشخصات کالا مطابقت داده شده و مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

اخذ مجوز های مورد نیاز

ار کالای شما نیاز به مارک و مجوز های خاصی دارد و یا کالای شما جزء کالایی است که شرایط خاصی برای ورودش وجود دارد باید در جهت تهیه این مجوز ها تلاش کنید. تجهیزات پزشکی جزء این دسته از کالاها  می باشد.

بررسی تطبیق کالا توسط کارشناس

در این مرحله کارشناس تعرفه گمرکی را مشاهده کرده و آن را با اسناد مورد مطابقت می دهد. همچنین یک نظارت کلی دیگر بر روی کالا انجام می شود. 

صندوق و ترخیص کالا از مرز سردشت

در اینجا باید تمامی تعرفه های گمرکی که در نظر گرفته شده به صورت نقدی یا غیر نقدی پرداخت شود. با دریافت پروانه سبز صاحب کالا می تواند کالای خود را ترخیص کند.

انبارداری و اجازه برای بارگیری

در این مرحله تمامی کار ها برای ترخیص کالا از مرز سردشت انجام شده و انباردار با دریافت مجوز ترخیص اجازه بارگیری می دهد. 

جهت کسب اطلاع از ترخیص کالا از مرز پرویزخان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرایط ترخیص کالا از مرز سردشت

بازرگان باید یک سری شرایط برای ترخیص کالا از مرز سردشت را داشته باشد و یا به عبارتی باید این کار برای ترخیص کالا از قبل برنامه ریزی شده باشد. به چند مورد از آنها می پردازیم:

درخواست خرید کالا

یک درخواست رسمی به شرکت تولید کننده یا فروشنده خارجی ارسال می شود. 

پیدا کردن فروشنده

برای اطمینان از خرید خود باید به دنبال فروشندگانی باشید که کالای آنها در بالاترین سطح از کیفیت هستند. 

دریافت پیش فاکتور

بعد از درخواست شما فروشنده یک پیش فاکتور برای شما ارسال می کند. که در آن تمام مشخصات مد نظر شما برای خرید کالا وجود دارد. بعد از اینکه مشخصات کالا را با پیش فاکتور مطابق دارید می توانید درخواست نهایی را به فروشنده بدهید. 

به منظور ترخیص کالا از مرز باشماغ با فرتاک ترخیص توسط شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

واحد فنی درخواست کننده

بعد از انجام مطابقت با پیش فاکتور باید واحد مربوطه تاییدیه نهایی را بدهد. کل مبلغ کالا باید قبل از ارسال فروشنده به حساب او واریز شود. البته قبل از پرداخت نهایی باید 10 تا 20 درصد مبلغ پرداخت شده باشد. 

دریافت بیمه نامه حمل کالا

پرداخت بیمه نامه حمل و نقل به عهده خریدار می باشد. بعد از آن امور بانکی انجام می شود. و بعد از ساخت و ارسال کالا به انبار  و بررسی اسناد و مدارک اجازه ترخیص داده می شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ترخیص کار مرز سرو با فرتاک ترخیص تماس بگیرید.

هزینه ترخیص کالا از مرز سردشت

هزینه ترخیص کالا از مرز سردشت نیز همانند گمرک های دیگر کشور می باشد. تجار و بازرگان می داند برای ترخیص کالا از مرز سردشت خود باید یک سری از هزینه ای عادی که شمانل خدمات و کارشناسی  شود را بپردازد. تمام خدماتی که از ابتدای کار یعنی ثبت در سامانه تا زمان ترخیص کالا از مرز سردشت از انبار و بارگیری هزینه هایی را در بر دارد. همچنین برای هر کالایی که وارد کشور می شود بر طبق قیمت و ارزش آن کالا بخشی به گمرک تعلق می گیرد که نهایتا این مبلغ به خزانه کشور واریز می شود. 

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

هزینه ترخیص کالا از مرز سردشت

هزینه ترخیص کالا در گمرک سردشت نیز همانند گمرک های دیگر کشور می باشد. تجار و بازرگان می داند برای ترخیص کالای خود باید یک سری از هزینه ای عادی که شمانل خدمات و کارشناسی  شود را بپردازد. تمام خدماتی که از ابتدای کار یعنی ثبت در سامانه تا زمان ترخیص کالا از انبار و بارگیری هزینه هایی را در بر دارد. همچنین برای هر کالایی که وارد کشور می شود بر طبق قیمت و ارزش آن کالا بخشی به گمرک تعلق می گیرد که نهایتا این مبلغ به خزانه کشور واریز می شود. 

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *