عکس آپلود نشد.

بازاریابی صادراتی اینترنتی چیست؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه اینترنت بسیاری از صاحبان کسب و کار و بازرگانان برای رشد بیزینس و فروش کالای خود به بازاریابی اینترنتی روی آورده اند. بازاریابی خود به تنهایی یک شغل محسوب می شود و افراد برای فروش محصولات خود مجبور هستند تا افرادی را برای این کار استخدام کنند.

خوشبختانه امروزه با آمدن پلتفرم اینستاگرام کمک زیادی به بازاریابی کم هزینه شده است. بسیاری از افراد خودشان به تنهایی اقدام به بازاریابی محصولتشان می کنند. بازاریابی صادراتی اینترنتی در حال حاضر با وجود گوگل و اینستاگرام بسیار راحت از گذشته شده است. قبل از آمدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام اغلب از طریق سایت اقدام به فروش محصولات صادراتی خود می کردند، ولی در حال حاضر شبکه های اجتماعی هم در کنار سایت به کمک آنها آمده است. 

برای اطلاع از شرایط و هزینه و مراحل ترخیص کالا از مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

اگر چه سایت و اینستاگرام هر کدام ویژگی خاص خود را دارد ولی به طور کلی سایت یکی از روش های خوب و معتبر برای بازاریابی صادراتی محسوب می شود. زیرا بسیاری از افراد قبل از هر چیز در سایت به دنبال محصول مورد نظر خود می گردند و به آن اعتبار بیشتری می دهند. اما بد نیست که صاحبان کسب و کار از هر دو اینها استفاده کنند. یعنی از اینستاگرام برای معرفی محصولات خود بهره ببرند و از سایت خود برای فروش استفاده کنند. 

بازاریابی صادراتی اینترنتی چگونه است؟

قبل از اینکه به بازاریابی صادراتی اینترنتی فکر کنید باید بدانید که مشتریان شما از چه گروه سنی هستند،  اگر مشتریان شما در گروه های سنی جوان و نوجوان هستن معمولا این قشر از افراد بیشتر زمان خود را در اینستاگرام و فیس بوک می گذرانند. بنابراین بازاریابی خود را در این دو شبکه اجتماعی باید انجام دهید. اگر کالای صادراتی شما مخصوص مشتریان در رده سنی بالاست باید بازاریابی خود را در واتساپ و تلگرام انجام دهید. 

جهت کسب اطلاع از ترخیص کالا از مرز پرویزخان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

علاوه بر تجارت داخلی امروزه بازاریابی صادراتی اینترنتی نقش عمده ای در بازار بین الملل را به خود اختصاص داده است. شبکه های اجتماعی به دلیل مراجعه کنند زیاد در سراسر جهان می تواند مکان خوبی برای بازاریابی صادراتی اینترنتی محسوب می شود. این روش روشی کم هزینه هم برای واردات و هم برای صادرات می باشد. تمامی بازرگانان در سراسر جهان ب امرمهم پی برده اند که دیگر روش های قدیمی بازار یابی صادراتی باید کنار بگذارند و به شبکه های اجتماعی روی بیاورند. 

بازاریابی صادراتی اینترنتی چگونه است؟

اما بزرگترین مشکلی در این نوع بازاریابی وجود دارد این است که بسیاری افراد اطمینان ازم را برای خرید و انجام تجارت از این طریق ندارند. حالا این هنر بازرگان است که بداند چطور اطمینان لازم را جهت فروش کالای صادراتی خود فراهم کند. اگر بخواهیم به طور کلی آماری در مورد بازدید و فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی به شما دهیم باید گفت، به ترتیب واتساپ 24 درصد، فیس بوک 21 درصد و اینستاگرام 18 درصد بازدید کننده فعال دارد. 

حال شما با توجه به کالای صادراتی خود را بر اساس گروه های سنی و جنسی تقسیم بندی کنید. اگر مشتریان شما در گروه های سنی بالا هستند در واتساپ و اگردر گروه سنی پایین تر هستند در اینستاگرام به این کار بپردازید. 

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز سردشت با ما تماس بگیرید.

آشنایی با بازاریابی صادراتی اینترنتی

بسیاری از کشورهای ثروتمند دنیا مانند عمان بیشترین استفاده را از بازاریابی صادراتی اینترنتی می کنند. با توجه به گزارش های گوگل پلی استور بیشتر مشتریان مربوط به خرید کردن در کشور عمان دانلود شده است. اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر قصد بازاریابی در کشوری مانند روسیه را دارید بهتر است به وسیله اپلیکیشن های پرکاربرد اطلاعات کالای خود را بررسی کنید و از قیمت کالای خود در آن کشور مطلع شوید. به طور کل بازاریابی نیاز به یک تیم قوی و با تجربه در این زمینه دارد. 

این امر به شما کمک می کند تا از صرف هزینه های بالا در کشور مقصد جلوگیری شود. برای اینکه به بازاریابی صادراتی اینترنتی بپردازید باید در ابتدا باید از زیرساخت های تجارت بین الملل آشنایی داشته باشید. در این راه باید به دنبال کشور هدف و تحقیق در این زمینه باشید. 

برای دریافت اطلاعات و خدمات از ترخیص کار مرز باشماق با ما تماس بگیرید.

مشتری صادراتی اینترنتی به راحتی بدست نمی آید و احتیاج به صرف زمان زیادی دارد. با توجه به توضیحاتی که داده شد نتیجه می گیریم اگر شما دارای کالای صادراتی هستید و میخواهید آن را از طریق اینترنت به فروش برسانید باید یک تیم دیجیتال مارکتینگ عالی داشته باشید. این تیم می تواند با انجام تبلیغات درست و اصولی مسیر صادرات اینترنتی را برای شما آسان کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *