شرکت عرضه خدمات مرز باشماق سابقه بالایی در زمینه ترخیص کالا و این گونه خدمات دارد از جمله این خدمات: ترخیص کالا از مرزهای بازرگان،تمرچین،باشماق،پرویزخان، خسروی و سامار،تهیه کردن اسناد گمرکی، مشاوره در خصوص تعرفه ها و نحوه ترخیص کالا ،دقت و سرعت عمل بالا در انجام کارها،انجام کلیه خدمات با حداقل هزینه، ارتباط دائمی با مشتریان و مشاوره دادن به آنها

شرکت عرضه خدمات مرز باشماق

آشنایی با چارت ترخیص کالا از مرز باشماق

آشنایی با چارت ترخیص کالا از مرز باشماق به منظور آشنایی با چارت ترخیص کالا از مرز باشماق توضیحاتی را عنوان می‌کنیم. برای ترخیص کالا مراحل زیر توسط شرکت یا خود فرد باید طی شود.

۱-ابتدا اظهارنامه گمرکی در سامانه از طریق Epl ثبت شود.

اسناد و مدارک لازم برای واردات: ترخیصه، قبض انبار، بارنامه ،پیش فاکتور، فاکتور، فهرست عدل بندی، گواهی مبدا،ثبت سفارش، بیمه نامه،گواهینامه استاندارد ،مجوز ها،گواهی بازرسی

مدارک برای ترخیص: اصل کارت بازرگانی، اصل کارت ملی ،کپی از کل صفحه های کارت بازرگانی ،کپی کارت ملی ،وکالت محضری ،معرفی نامه برای گمرک، دفترچه بیمه

2.دریافت کوتاژ: پس از دریافت مدارک احراز هویت می شود و پس از آن کوتاژ یا شماره ثبت برای هر اظهارنامه اختصاصی درج می شود.و بعد از آن اظهار نامه مهر می شود.

3- مسیر گمرک باید طی شود:( از طریق کامپیوتر و به صورت تصادفی) سه مسیر سبز :اخذ مجوز لازم ،مسیر زرد:اسناد توسط کارشناس بررسی می شود. مسیر قرمز: هم کالا به صورت فیزیکی بررسی می شود.هم اسناد توسط کارشناسان بررسی می شود.

4- کنترل و ارزیابی کالا :محموله‌ها و بررسی می‌شود و با اسناد مطابقت داده می‌شود.

5- اخذ مجوز لازم :مجوزهای مثل استاندارد، بهداشت و …

6- بررسی تعرفه: تمامی اسناد و مجوزها توسط کارشناس بررسی شود.

7- پرداخت صندوق و صدور سند ترخیص :فیش پرداخت، ارائه و سند ترخیص صادر می شود.سپس قبض انبار صادر میشود بعد از این حالت گمرگ اجازه می دهد کالا ترخیص و بارگیری انجام شود.

8- خروج کالا از گمرک: بعد از صدور سند ترخیص کالا و صدور قبض انبار کالا بارگیری شده و از گمرک خارج می شود.

ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق

ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق شرکت ترخیص کالا چین است. با سابقه واردات بالا از کشورهای مختلف. این شرکت برای ارائه ترخیص کالا به مشتریان خود خدمات زیر را انجام می دهد:

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *