در حقیقت ورود و خروج کالا و ترخیص کالا گمرکی دارای قوانین و مقررات می باشد که همه افراد ملزم به رعایت آن هستند. کشور چین یکی از قطب های تولید انواع کالاها در جهان می باشد و از جمله کشورهایی است که دارای اقتصاد قوی میباشد و کالا هایش به تمام دنیا صادر می‌شود ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و عده زیادی جهت واردات کالا از چین به ایران مبادرت می ورزد. عمده فعالیت ما در زمینه خدمات ترخیص کالا چین می باشد و مشتریان عزیز جهت استعلام هزینه ترخیص کالای وارداتی به ایران می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

هزینه ترخیص کالا وارداتی از چین به ایران

مراحل نحوه ترخیص کالا از چین به ایران

مراحل نحوه ترخیص کالا از چین به ایران شاید برایتان جالب باشد که بدانید مراحل ترخیص کالا چگونه است و چگونه ورود خروج کالا صورت می‌پذیرد و ما شما را با این مراحل آشنا می‌کنیم. اولین مرحله برای ترخیص کالا دریافت پرفرما و پکینگ لیست می باشد، سپس باید مجوزی نسبت به ثبت سفارش بازرگانی اخذ گردد و مراحل بیمه شدن کالا از مبدا تا مقصد مشخص شود. در مرحله بعدی پرونده ای جهت وجه مورد مبادله تشکیل شده و ثبت می گردد و با شرکت حمل و نقل بین المللی قراردادی بسته می شود.

اسناد مورد نظر برای اعتباریابی و انجام تخصیص کالا دریافت می شود و پس از تایید و بررسی توسط کارشناس فنی گمرک مراحل ترخیص کالا به پایان می‌رسد.شایان ذکر است که این مراحل به صورت خلاصه توضیح داده شده است و هر کدام از این مراحل و روند اداری و منحصر به فرد خود را دارد که ممکن است اشتباه طی کردن آن منجر به ایجاد هزینه زیاد و اتلاف وقت گردد.

بهترین راه در این موارد مراجعه و مشاور با یک موسسه آشنا می باشد که شما را در زمینه طرح یاری و راهنمایی کند و بهترین و راحت ترین راه را به شما پیشنهاد دهد و در عین حال هزینه کمی برای شما ایجاد گردد‌. در هنگام مراجعه به مشاور باید دقت کنید که دارای مجوز رسمی و سابقه کاری و تجربه کاری کافی برای انجام کارهای شما را داشته باشد و بتواند شما را به بهترین نحو یاری رساند.

ارائه خدمات ترخیص کالا چینی 100% تضمیی

ارائه خدمات ترخیص کالا چینی 100% تضمیی مجموعه ما مفتخر است در زمینه ترخیص کالا تضمینی برای مشتریان عزیز ارائه خدمات نماید. این مجموعه به صد در صد تضمین می نماید و این اطمینان را برای مشتریان ایجاد می‌کند که با توجه به داشتن سابقه ای طولانی و تجارب قوی می‌توانیم با انجام درست مراحل و پیگیری خدمات ترخیص کالا، سفارش های شما را مطابق با روشهای موجود انجام دهیم و شما را در این امر یاری رسانیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *