مرز بین المللی باشماق مریوان که به عنوان دومین مرز ترانزیتی کشور شناخته می شود، در 17 کیلومتری غرب شهر مریوان و در 130 کیلومتری غرب سنندج در مرکز کردستان قرار دارد. مراکز خدمات مرز باشماق مریوان آماده ی خدمات رسانی در زمینه ی ارائه خدمات، صادر کردن ویزا، جهت‌یابی و ساماندهی مسافران و گردشگرانی را که به دلایل بهداشتی و تفریحی به کشور سفر می‌کنند، ارائه می‌کند. نرخ خدمات مرز باشماق مریوان با توجه به نوع خدماتی که می خواهید انجام دهید متفاوت است و برای آگاهی از نرخ خدمات باید با مرکز مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

مراکز خدمات مرز باشماق مریوان

اطلاعاتی مفید درباره خدمات مرز باشماق مریوان

اطلاعاتی مفید درباره خدمات مرز باشماق مریوان مرز باشماق مریوان یکی از مرزهای مهم تجاری کشور است که نقش کلیدی و تاثیرگذاری در برنامه های اقتصادی کشور از جمله واردات و صادرات کالا دارد. گمرک مریوان در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و همچنین واردات مشغول است. گمرکات استان کردستان از جمله مرز باشماق مریوان و مرز سیرانبند بانه خدمات گمرکی با کیفیتی را به فعالان حوزه اقتصادی ارائه می کنند. این مرز به دلیل همجواری با شهر سلیمانیه و اقلیم کردستان عراق همواره مورد توجه تجار برای ترانزیت، صادرات و حمل و نقل سوخت بوده است.

دفتر خدمات باشماق مریوان فواید متعددی ایجاد کرده است از این فواید می توان به: پرهیز از اتلاف وقت و هزینه، بدون سردرگمی و انحراف، رفع مشکلات تردد ترانزیت و مسافر، ساماندهی سفرها به کشور، تسهیل اسکان و تاریخی و تاریخی بازدید فرهنگی از اماکن دیدنی و گردشگری استان از اثرات مثبت راه اندازی این دفتر است. همچنین گردشگران ایرانی که می خواهند به شمال عراق سفر کنند، می توانند از خدمات این دفتر بهره مند شوند.

نرخ خدمات مرز باشماق مریوان

نرخ خدمات مرز باشماق مریوان شرکت بازرگانی ما آماده ارسال کالا از مرز باشماق مریوان در کمترین زمان ممکن و ارزان می باشد. بسیاری از متقاضیان نحوه ارسال کالای مریوان را از ما می پرسند و همچنین می خواهند بدانند شرایط کاری ما چگونه است.

از آنجایی که گمرک مبدا و مقصد، بخشی از خدمات مربوط به فرآیند تدارکات است. بر این اساس گروه ما آماده ارائه خدمات در مرز ایران و عراق، مرز عراق با ترکیه و سایر بنادر و فرودگاه ها می باشد. تیم حرفه ای ما در کنار فرآیند گمرک، فرآیند صادرات کالا از ایران و ترخیص کالاهای وارداتی به عراق را انجام می دهد.

بنابراین برای مطلع شدن از خدمات مرز باشماق مریوان همین حالا بدون نیاز به مراجعه ی حضوری و صرف وقت و هزینه ی گزاف از راه های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط برقرار نمایید، مشاوران ما با ارائه ی بهترین مشاوره به شما کمک می کنند تا پاسخ تمام سوال های شما را داده و ابهامی باقی نماند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *