باشماق یکی روستاهای توابع خاوومیرآباد در شهرستان مریوان و استان کردستان می باشد که یکی از مرزهای زمینی مهم بین ایران و عراق است، این گمرک، از گمرک های فعال اقتصادی است که خدمات گمرکی ارائه می کند و از مرزهای رسمی و بین المللی استان می باشد که در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و بخش واردات فعال است؛ شرکت ترخیص کالا مرز باشماق معتبرترین شرکت در کشور است.

معتبر ترین شرکت ترخیص کالا مرز باشماق

خدمات ترخیص کالا چگونه انجام میشود

خدمات ترخیص کالا چگونه انجام میشود همانطور که در بالا گفته شد باشماق یک روستا در شهر مریوان، در استان کردستان است که یکی از مرز های بازرگانی بین ایران و عراق می باشد که فعالیت های گمرکی و بازرگانی متععدی در این بخش صورت می گیرد؛ از مرز باشماق امور صادراتی و وارداتی و امور مسافرتی و همچنین امور ترانزیتی با کشورهای بسیاری انجام می شود و شرکت های بازرگانی در این مرز تمامی این امور را به صورت حرفه ای و رسمی انجام می دهند.

کالاهای وارداتی از گمرک مرزی باشماق عبارتند از انواع پارچه، مواد پلاستیکی، انواع سنگ، لوازم یدکی، پروفیل های آلومینیومی و کالاهای صادراتی که از کشور ایران به دیگر کشور ها صادر می شوند عبارتند از ماشین آلات، قطعات مخصوص تریلر، موتورهای گیربکس و انواع سنگ ها.

عوامل تعیین کننده در قیممت تمام شده کالاهای مرزی موارد زیادی هستند که در سایت صادرات و واردات به انها اشاره شده و نرخ ارزی نیز بر تمام این موارد اثر می گذارد؛ انواع امور گمرکی در مرزباشماق شامل صادرات، واردات، ترخیص، مسافربری، ترانزیت کالا ساختمان می باشد و قوانین گمرکی آن کاملا مشابه قوانین تمامی گمرک های کشور ایران است؛ هزینه های خدمات مرزی آن با قیمت های مناسب و به صرفه ای برای بازرگانان صورت می گیرد.

مدارک لازم برای ترخیص کالا و خدماتی ترخیصی از گمرک های مرزی عبارت است از: کارت بازرگانی، اسناد خرید کالای مربوطه، مجوز های مورد نیاز برای واردات کالا مثل مجوز بهداشت، ارائه ی بارنامه، فاکتور خرید کالا، ارائه گواهی های بازرسی، بیمه نامه و سندهای بانکی، پروفرما اینویس و ترخیصیه، قبض انبار و اطلاعات کامل بار.

ارائه بهترین خدمات توسط شرکت ترخیص کالا مرز باشماق

ارائه بهترین خدمات توسط شرکت ترخیص کالا مرز باشماق از مزایای بازار مرزی باشماق وجود هتل و مسافرخانه هایی است تا خریداران و بازرگان بتوانند زمانی را برای استراحت در این اقامتگاه ها صرف کنند و با خیالی آسوده به بازار و خرید بپردازند؛ ارائه بهترین خدمات توسط شرکت ترخیص کالا مرز باشماق سبب تجارت های پر رونق در این بخش و شهرت و اعتبار بیشتر آن شده است. در بخش سرخس نیز امورات بازرگانی معتبر و استانداردی صورت می گیرد که پای بازرگانان به آنجا نیز کشیده شده است و همچنین دارای بازار های پررونق برای مشتریان و خریدان می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *