یکی از مرزهای مشترک بین ایران و عراق مرز باشماق می باشد که یکی از مهمترین گمرک برای ترخیص کالا در این منطقه وجود دارد. روزانه کالاهای زیادی از این مرز وارد کشور و خارج می شوند. معتبرترین شرکت اجرای ترخیص کالا از مرز باشماق همه افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را پشتیبانی می کنند و می توانند بار را در عرض کمتر از ۱۵ الی ۲۰‌روز ترخیص نمایند. شرکت ترخیص کالا مرز باشماق به صورت روزانه فعال است.

معتبرترین شرکت اجرای ترخیص کالا از مرز باشماق

مراحل و مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از مرز باشماق

مراحل و مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از مرز باشماق هر جنسی و باری که از مرز باشماق داخل شود یا خارج شود نیاز دارد که مدارکی داشته باشد تا به مقصد برسد. مدارک و مراحل مورد نیاز برای ترخیص کالا از مرز باشماق به قرار زیر می باشد. برای این منظور باید به ارائه مدارکی پرداخت و هزینه ای را برای گمرک پرداخت نمود تا بار از گمرک ترخیص شود.

ابتدا باید همه اطلاعات بار اعم از نوع جنس، تعداد و وزنی که دارد، نوع بسته بندی که دارد و .. را در دست داشته باشیم. ارائه بارنامه کالا نیز از اولویت برخوردار می باشد. دیگر اینکه لازم است مدارکی مبنی بر اینکه هزینه های گمرکی و مالیات پرداخت شده نیز در دسترس باشد.

کارت بازرگانی و ارائه وکالت نامه از طرف صاحب بار نیز الزامی خواهد بود. ابتدا بار در انبار ذخیره می شود صاحب بار باید هزینه انبارداری را نیز بدهد و بعد برای تحویل گرفتن آن از انبار گمرک اقدامات لازم را انجام دهد. باری که وارد می شود ابتدا به طور کامل بازرسی می‌گردد.

باید همه موارد با بارنامه یکی باشد و هیچ تفاوتی بین بار تحویل گرفته و بارنامه وجود نداشته باشد. گمرک به شما کارت سبزی را می دهد که با استفاده از آن می توانید برای ترخیص کالا اقدام‌ کنید.

سریع ترین مرکز انجام ترخیص کالا از مرز باشماق

سریع ترین مرکز انجام ترخیص کالا از مرز باشماق انجام امور ترخیص کالا کاری سخت و پیچیده است که چندین روز زمان می برد تا این‌ مراحل طی شود. اگر بخواهید خودتان این‌ مسیر پر پیچ و خم را طی کنید باید هفته ها دنبال آن باشید. این‌ کار کاملا تخصصی بوده و فعالین و ترخیص کاران این حوضه به درستی نحوه انجام کار را می دانند.

سریع ترین مرکز انجام ترخیص کالا از مرز باشماق در این حوضه فعالیت دارند و می توانند در کمترین زمان ممکن این کار را به سرانجام برسانند. افرادی که در این شرکت هستند فعالان برتر گمرک بوده و توانایی های زیادی دارند.

با خاطری آسوده این کار را به آنان بسپارید تا در زمان کوتاهی بتوانید کالای ترخیص شده خود را تحویل بگیرید. سرعت، تضمین در کیفیت، داشتن اطلاعات عالی و مشتری مداری از ویژگی های مهم این شرکت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *