قیمت خدمات مرز باشماق مریوان، بسته به انواع کالاها و نوع خدمات‌ تفاوت دارد. ترخیص کالا از گمرک و ترخیص کالای وارداتی مراحل متفاوتی دارد و بعد از انجام تمام مراحل کالا از گمرک خارج می شود و به صاحبان خود می رسند.

قیمت خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق مریوان

پروسه ترخیص کالای وارداتی چگونه است؟

پروسه ترخیص کالای وارداتی چگونه است؟ ترخیص کالا از گمرک مهم ترین مرحله در واردات کالا می باشد. اولین گام در پروسه ترخیص کالای وارداتی، درخواست خرید کالا می باشد. در این مرحله شرکت وارد کننده و یا فرد سرمایه گزار به شرکت تولید کننده کالا در خارج از کشور، درخواست خرید کالا ی مورد نظر خود را می دهد.

در مرحله بعدی سرمایه گذار یا شرکت وارد کننده باید فروشنده یا تولید کنندگانی را در خارج از کشور پیدا کنند که مورد اطمینان باشند و بهترین کالا را در بین تولیدکنندگان و فروشندگان دیگر داشته باشد و سپس کالای درخواستی خود را سفارش دهد. سپس فروشنده یا تولیدکننده برای شما فاکتوری مطابق آنجه در خواست خرید دادید ارسال می کند که به این فاکتور پیش فاکتور می گویند

در مرحله بعد واحد فنی درخواست کننده پیش فاکتور و کالا های سفارش گرفته شده را چک میکند و اگر درست بود تایید می کند. در این مرحله سرمایه گذار یا شرکت وارد کننده باید مبلغ واریزی را قبل از ارسال و ساخت کالا به حساب تولیدکننده یا فروشنده خارجی واریز نماید. سپس باید کالا بیمه شود و فروشنده یا تولیدکننده حارجی تایید نماید که پول یا ارز به حسابش واریز شده است و بعد از آن شروع به ساخت کالا می کند. در مرحله بعد این کالا برای ارسال آماده شده و به شرکت حمل و نقل دریایی به همراه فاکتور تحویل داده می شود. سپس این کالا ها به گمرک تحویل داده می شوند و سرمایه گزار یا شرکت وارد کننده با مراجعه به گمرک و انجام کارهای اداری آن کالاهای وارداتی خود را تحویل می گیرد و به انبار مورد نظر خود در یکی از شهر های ایران منتقل می کند.

بازرگانی انجام خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق مریوان

بازرگانی انجام خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق مریوان ترخیص کالا از مرز باشماق مریوان یکی از تجارت های مهم بین ایرا ن و عراق می باشد. بازرگانی های انجام خدمات ترخیص کالا سعی می کنند تا در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه کالاهای شما را از گمرک مرز باشماق مریوان رد کنند. بازرگانی انجام خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق مریوان تمام کالاهای خوراکی را چک می کند تا از سلامت آن کالا ها مطمئن شوند همچنین در این بازرگانی ها ماموران بهداشت و کشاورزی وجود دارند که سلامت کالاهای وارداتی را تایید می کنند. کالاها قبل از ترخیص باید مهر وزارت بهداشت داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *