قیمت خدمات مرز باشماق و مرز تمرچین با بقیه مرزها تقریبا یکسان می باشد و فرق چندانی باهم ندارند. برای دریافت ترخیص کالا و هرگونه خدمات دیگری شما باید مدارک خود و کالا را ارائه دهید و با توجه به ارزش کالای شما هزینه ی خدمات برآورد می شود.

قیمت انجام انواع خدمات در مرز باشماق

بررسی هزینه ی گمرک واردات مرز باشماق

بررسی هزینه ی گمرک واردات مرز باشماق باشماق نام یکی از روستاهای شهر مریوان می باشد که به یکی از مرزهای مهم بین ایران و کشور عراق تبدیل شده است. این منطقه موقعیت تجاری بسیار خوبی دارد. این مرز به طور متوسط ظرفیت روزانه 1000 کامیون را دارد. در این مرز خطوط جداگانه برای اتومبیل های سواری و کامیون های می باشد و همچنین دو پارکینگ دارد یکی برای کامیون های حاوی موادغذایی و دیگری برای مواد غیر غذایی.

همه مواد غذایی در مرز مورد آزمایش قرار می گیرند و تا زمان دریافت نتایج هیچ کامیونی حق ترخیص و توزیع مواد غذایی را ندارد. همچنین نماینده هایی از وزارت بهداشت و وزارت کشاورزی در مرز حضور دارند تا دارو ها و محصولات کشاورزی را برای ترخیص بازرسی کنند.

در تمام کشورها و همچنین کشور ایران طبق قوانین، هزینه هایی بابت عوارض ورودی برای کالاهای وارداتی از بازرگانان دریافت می شود که این هزینه ها را با نام هزینه ی گمرکی می شناسیم. بازرگانان موظفند برای ترخیص کالاهای خود این هزینه را به نهاد گمرکی کشور پرداخت کنند.

هزینه های ترخیص کالا مربوط به هزینه هایی است که شما در پروسه های اداری به اداره گمرک پرداخت می کنید. این هزینه ها شامل هزینه های بارگیری، باربری، تخلیه کالاها، انبارداری گمرک، مالیات های ورودی کالاهای خارجی، حقوق ورودی گمرک، تعرفه آزمایشگاهی، صفافی، کارشناسی کالا و … می شود. این هزینه ها با توجه به قوانین گمرکی محاسبه می شود و تفاوت چندانی بین مرزها در این هزینه ها وجود ندارد.

تجار و بازرگانان بهتر است هزینه های گمرکی را هر چه زودتر پرداخت کنند. زیرا ممکن است مشمول جریمه های سنگینی شوند. همچنین محاسبه عوارض ورودی کاری تقریبا حساس و دشواری می باشد که حتما باید زیر نظر کارشناسان متخصص حوزه بازرگانی انجام شود. زیرا اگر محاسبات صحیح انجام نشود خسارات مالی فراوانی را برای شما به همراه دارد، همچنین مشمول جریمه های مالیاتی سنگینی خواهید شد.

معتبرترین شرکت اجرای خدمات در مرز باشماق

معتبرترین شرکت اجرای خدمات در مرز باشماق شرکت ما با بکارگیری مجرب ترین و متخصص ترین پرسنل می تواند کالاهای وارداتی شما را در کمترین زمان از گمرک مرز باشماق ترخیص کند. شما تجار گرامی می توانید برای ترخیص کالاهای خود به ما اعتماد کرده و خیال خود را از بابت محاسبات هزینه های گمرکی راحت کنید و همچنین کالای خود را در کم ترین زمان ممکن ترخیص و روانه بازار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *