ترخیص کالا توسط عرضه کننده خدمات مرز باشماق مریوان، با بهترین و بالا ارین خدمات و قیمتی بسیار مناسب و ارزان صورت می گیرد و همین امر موجب شده تا تعداد افرادی که به این مراکز مراجعه می ‌کنند بسیار بالا باشد. این مراکز خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزانی به مشتریان ارائه می ‌کنند و همواره در تلاش هستند که رضایت آن ها را جلب نمایند و تا حد زیادی در این امر موفق عمل کرده اند.

عرضه کننده خدمات ترخیص کالا مرز باشماق مریوان

فرآیند ترخیص دارو از گمرک چگونه است؟

فرآیند ترخیص دارو از گمرک چگونه است؟ برای ترخیص دارو از گمرک این فرآیند باید طی شود. ابتدا باید اظهارنامه گمرکی به وسیله شرکت یا خود فرد مراجعه کننده ثبت شود. قبض انبار، پیش فاکتور و فاکتور، گواهی مبدا، بیمه نامه، قبض انبار، اصل کارت ملی و کپی از آن، شناسنامه و کپی از آن، وکالت محضری، دفترچه بیمه و… از مدارکی هستند که شخص برای ترخیص کالای مورد نظر خود باید به همراه داشته باشد.

فرد مراجعه کننده، مدارک همراه خود را به مرکز ارائه می ‌کند و احراز هویت می شود. پس از پایان فرآیند احراز هویت، شماره ثبت برای اظهارنامه فرد تخصیص داده می ‌شود و بعد از آن اظهارنامه باید مهر و تایید شود. پس از این مراحل باید مسیر گمرکی را طی کند که شامل سه مسیر سبز، زرد و قرمز می باشد. پس از طی این مسیر کالای مورد نظر توسط فرد باید به خوبی بررسی شود و با اسناد موجود آن را مطابقت دهد.

پس از آن مجوز هایی مثل مجوز بهداشت، استاندارد و… باید برای محصول اخذ شود و این اسناد باید توسط کارشناسان بررسی گردد. پس از اتمام این مراحل باید هزینه های لازم جهت ترخیص کالا پرداخته شود و پس از آن کالا ترخیص داده می شود.

مرکز انجام خدمات مرز باشماق مریوان

مرکز انجام خدمات مرز باشماق مریوان مرکز ارائه خدمات مرز باشماق مریوان به دلیل سابقه بسیار بالایی که در زمینه واردات انواع کالاها به کشور دارد، با سیل عظیمی از مراجعه ‌کنندگان مواجه است. این مرکز به دلیل خدمات بسیاری که دارد موجب شده تا مشتریان با خیال راحت تری ترخیص کالاهای خود را به ایشان بسپارند. از جمله خدمات این مراکز می توان به این موارد اشاره کرد.

این مرکز درباره واردات کالا ها اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد و مشاوره ‌های خوبی در این زمینه به آن ها می‌‌دهد و هم‌چنین مشتریان را برای دریافت کارت بازرگانی به خوبی راهنمایی می نماید. کشور های خوب و مناسب را برای صادرات کالا معرفی می کند. مشتریان می توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنند و یا با مراجعه به سایت این مرکز، از خدمات غیر حضوری این آن بهره‌مند شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *