فرتاک

کالاهایی که قبل از ورود به کشور در گمرک ها می‌ مانند تا مراحل مختلف اداری آن به طور کامل و دقیق طی شود و این مراحل بسیار زمان بر و وقت گیر است. امروز شرکت‌هایی وجود دارند که می‌توانند کالای شما را در کمترین زمان ممکن با عرضه‌ی خدمات ترخیص کالا به شما در این راه یاری رسانند. این سایت از عرضه کننده خدمات ترخیص کالا مرز باشماق می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز از افراد با تجربه که در این زمینه فعالیت دارند مشورت کنید و یا ترخیص کالای خود را به آنها واگذار کنید.

عرضه کننده بهترین خدمات ترخیص کالا مرز باشماق

مختصری از انواع مسیرهای گمرکی

مختصری از انواع مسیرهای گمرکی از آنجایی که در گمرکات امکانات بسیار محدودی وجود دارد لازم است مسیرهایی برای بررسی کالاهای وارداتی تعیین شود تا هم این کالا و محموله‌ها سریعتر از گمرک اجازه خروج یابند و هم میزان نظارت در گمرک نظارت و مدیریت شود.

به طور کلی کالاهای وارداتی برای ترخیص از گمرک به سه مسیر تقسیم بندی می‌شود. بنابراین برای ترخیص کالا، ابتدا محموله‌ها ثبت شده و شماره اظهارتی دریافت می‌کنند و سپس این اظهارنامه ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا مسیرهای خروج برای ترخیص کالای شما باز شود.

این اظهارنامه های ترخیص ممکن است در مسیرهای سبز، زرد و قرمز قرار بگیرند. با مسیرهای سبز کالای شما با کمترین بررسی و به سرعت ترخیص خواهد شد و با مسیرهای زرد اسناد و اطلاعات کالا بررسی خواهد شد و نیاز به کنترل فیزیکی کالا نمی‌باشد، ولی در مسیر قرمز کالاها به طور کامل باید ارزیابی شود و اسناد آنها مورد بررسی کارشناسان گمرکی قرار می‌گیرد و نیاز به کنترل فیزیکی کالا می‌باشد.

اگر کالایی که در مسیر سبز قرار بگیرد نیاز به اسناد و آزمایشگاه نخواهد داشت اما اگر کالایی که در مسیر زرد قرار گیرد در بعضی اوقات نیاز به آزمایش و اسناد می‌باشد و اما در مسیرهای قرمز تمام تشریفات اداری باید صورت گیرد و در این مسیر کالاها نیاز به آزمایشگاه و استاندارد احتیاج دارند.

هزینه اجرای خدمات ترخیص کالا در مرز باشماق

هزینه اجرای خدمات ترخیص کالا در مرز باشماق امروزه شما می‌توانید با مراجعه به این سایت ها اقدام به ترخیص کالای خود در کمترین زمان هزینه کنید. بیشترین صادرات غیرنفتی کشور ایران به عراق از مرز پرویزخان انجام می‌شود.

ترخیص کالا از این مرز روال خاصی دارد که هزینه‌های اجرای خدمات آن از این مرز باشماق بسیار متفاوت خواهد بود با توجه به وزن کالا و بسته‌بندی کالا بسیار مهم است. برای اینکه از هزینه اجرای خدمات ترخیص کالا در مرز باشماق مطلع باشید بهتر است به صورت آنلاین و غیر حضوری به این سایت که در خصوص خدمات ارائه می‌دهند، مراجعه کنید و از تعرفه ها و هزینه‌های ترخیص کالا که به صورت روزانه و یا هفتگی بروزرسانی می‌شود و مطلع شوید.

امروزه با وجود این سایت‌ها وارد کنندگان کالا می‌توانند با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به ترخیص کالای خود از گمرکات کشور نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *