شرکت معتبر ترخیص کالا تضمینی در استانبول توانسته با استفاده از کادری مجرب کالاهای تولیدکنندگان و تاجران را از گمرک ترخیص نماید. ترخیص کفش وارداتی نیاز به مراحل مختلفی داشته و باید ببینید که کالا چه زمانی به استانبول می رسد، مدارک بار، مقصدی که قرار است بار به آنجا حمل شود و تمامی این اطلاعات را باید به صورت تخصصی از ترخیص کاران حرفه ای دریافت نمایید و سپس اقدام به تعویض کالای خود نمایید.

شرکت معتبر ترخیص کالا تضمینی در استانبول

مدارک لازم برای خروج کالا از گمرک

مدارک لازم برای خروج کالا از گمرک شما برای خروج کالا از گمرک باید مدارک لازم را در دست داشته باشید تا بتوانید به راحتی کالای خود را از گمرک خارج کنید که این مدارک شامل ترخیص، قبض انبار، بارنامه، پیش فاکتور، فاکتور، فهرست عدل بندی، گواهی مبدا، ثبت سفارش بازرگانی، بیمه نامه، گواهینامه استاندارد، مجوز قانونی و گواهی بازرسی می باشد.

علاوه بر این مدارک مدارک دیگری وجود داشته که مربوط به صاحب کالا می باشد که این مدارک شامل اصل کارت بازرگانی اصل کارت ملی، کپی تمام صفحه های کارت بازرگانی، کپی صفحه کارت ملی بوده که اقدام به امر تجارت و صادرات این محصول داشتن کارت بازرگانی بوده که باید توسط اتاق بازرگانی صادر شده و به تاییدیه وزارت بازرگانی می رسد و شما می توانید با استفاده از این کارت کالاهایی را که مد نظر دارید از گمرک خارج کنید.

نوع دیگر از مدارک وجود داشته که مربوط به نماینده صاحب کالا میباشد که این نماینده باید دارای اصل و کپی کارت ملی و کپی وکالت نامه محضری و کپی معرفی نامه برای گمرک به وکالت کپی معرفی نامه و کپی دفترچه بیمه باشد تا بتواند به راحتی کالاهای خود را از گمرک ترخیص نماید. شرکت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و فعالیت در این زمینه توانسته کمک بسیار خوبی به صادرکنندگان و تاجران نماید.

ارائه خدمات ترخیص کالا تضمینی با قیمت استثنایی

ارائه خدمات ترخیص کالا تضمینی با قیمت استثنایی ارائه خدمات ترخیص تضمینی کالا با قیمت استثنایی موجب شده تا افراد زیادی به شرکتها مراجعه کنند. ترخیص کالا یکی از مهمترین فرایندها در زمینه واردات کالا محسوب شده و این فرایند از طریق قوانین و مقررات کشورها متفاوت بوده و اگر آشنایی کامل با مراحل ترخیص کالا داشته باشید می توانید به راحتی کارهای خود را ترخیص نمایید. اما باید دقت کنید که در صورت بروز هرگونه بی دقتی و عدم شناخت کافی و ممکن است ترخیص کالای شما قاچاق شمرده شود و در نتیجه خسارت های اعتباری و مالی گزافی را برای شما به وجود آورد.

ه باید دقت داشته باشید که مراحل ترخیص کالا از گمرک امر مهمی می باشد که باید تاجران و بازرگانان در حوزه بین‌ الملل با قوانین مقررات آن به خوبی آشنایی داشته باشند که خطری آنها را تهدید نکند و همچنین شما می توانید اطلاعات کافی را از ترخیص کاران حرفه‌ای دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *