شرکت خدمات ترخیص کالا پته گمرکی از جمله شرکت های معتبر و شناخته شده ای است که در زمینه انجام امورات مربوط به انتقال کالا و خروج آن‌ ها از مرز، فعالیت‌ های گسترده‌ ای را انجام داده و از این طریق، آماده خدمت رسانی به کلیه عزیزان می باشد. لازم به ذکر است که ترخیص کالا گمرکی از طریق این شرکت در کمترین زمان ممکن، انجام پذیرفته و هزینه چندانی برای متقاضیان این امر در بر نخواهد داشت.

 شرکت خدمات ترخیص کالا پته گمرکی

 مزایای ترخیص کالا با پته گمرکی چیست؟

 مزایای ترخیص کالا با پته گمرکی چیست؟

ترخیص کالا با پته گمرکی برای کلیه مسافران و علاقه مندان به عبور کالا از مرز به این ترتیب، دارای مزایا و فواید بی شماری است که برخی از مهم ترین آن ها در اینجا برای شما عزیزان به صورت مختصر توضیح داده می شود:

  • اولین و بزرگ ترین مزیتی که ترخیص کالا با پته گمرکی دارد این است که فرد مورد نظر از پرداخت هزینه‌ های مضاعف مربوط به این امر و همچنین از پر کردن فرم اظهارنامه معاف خواهد بود که این امر از نظر صرفه جویی در زمان و تسریع در امر ترخیص کاری بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • فایده دیگری که استفاده از ترخیص اجناس مختلف مربوط به مسافران با استفاده از پته وجود دارد این است که امکان صادرات و واردات کالا بدون کارت بازرگانی برای کلیه افراد وجود داشته و به این ترتیب، آن ها می توانند میزان معینی از کالا را که نباید از سقف تعیین شده توسط دولت، بیشتر باشد از مرز خارج نمایند یا به کشور وارد کنند.

 عوامل موثر بر هزینه ترخیص کالا پته

 عوامل موثر بر هزینه ترخیص کالا پته

یکی از مهم ترین مواردی که موجب گرایش افراد به استفاده از ترخیص کالا به وسیله پته گمرکی می گردد مناسب و مقرون به صرفه بودن هزینه ترخیص کالا پته می باشد و می توان گفت عامل اصلی استقبال افراد از این روش صادرات یا واردات اجناس مختلف، همین امر می باشد.

عوامل مؤثر بر تعیین میزان هزینه‌ های ترخیصی مربوط به این امر، شامل موارد زیر می باشد که برای شما عزیزان ذکر می گردد:

  • در نگاه اول باید به نوع جنس یا میزان کالای مورد نظر که قصد ورود یا خروج آن از کشور را داریم توجه نماییم به این معنی که اگر محصول از سقف مورد نظر دولت، تجاوز نماید هزینه ها به صورت مضاعف پرداخت می شوند که در واقع نوعی جریمه و ضمانت اجرای سرپیچی از قانون به شمار می آید.
  • عامل تأثیر گذار دیگر اقدامی است که کالا به وسیله آن صادر یا وارد می گردد به این معنا که اگر قصد صادر کردن یا خروج کالایی از کشور را داشته باشیم باید عوارض مربوط به صادرات را بپردازیم در حالی که کالا هایی که به کشور وارد می شوند در مقایسه با نمونه های صادراتی هزینه های نسبتا بالا تری را در بر می‌ گیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *