ترخیص کالای پستی در کشور ایران با توجه قیمت کالا صورت می گیرد. قیمت بالاتر قیمت ترخیص بالاتری می طلبد. همچنین کالای ترخیصی دارای بیمه نامه باید باشد. بعد از انجام تمامی شرایط لازم جهت ترخیص لازم است ثبت ترخیص به صورت الکترونیکی صورت بگیرد تا عملیات ترخیص انجام شود. شرکت ترخیص کالای پستی با نازل ترین قیمت سعی در حمل و نقل و ارسال محصول شما به مقصد مورد نظر شما خواهد بود.

شرکت ترخیص کالای پستی با نازلترین قیمت

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالای پستی

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالای پستی ترخیص کالا با کارت ملی شخص ثالث و بارنامه حمل بار امکان پذیر است. در نتیجه به راحتی می توان کالای خود را ترخیص کنید. بسته به نوع محصولی که قرار است ترخیص کنید مدارک خاصی را باید ارائه دهید.ممکن است در بعضی از شرایط نیاز به اظهارنامه مالیاتی داشته باشد در این صورت تکمیل اظهارنامه ضروری می آید. معمولا در اظهارنامه ها مشخصات بار ثبت می شود آن هم مربوط به هزینه های مالیاتی است.

اگر کالای ترخیصی شما از طریق هواپیما باشد نیاز به کارت بازرگانی دارید، که از طریق اداره بازرگانی کشور صادر می شود، دارندگان کارت بازرگانی اجازه ترخیص محصول دارند. به خاطر داشته باشید که مهر اداره صنایع معادن هم در انتهای کارت باید هک شده باشد.اما اگر با کانتینرها کالای شما حمل و نقل می شود باید بارنامه مربوط به کالای خود را ارائه دهید تا عملیات ترخیص انجام شود. در این شرایط راننده کانتینر موظف است مشخصات خود و بار را در بارنامه درج کنند و در تاریخ مورد نظر قبل از شروع حرکت آن را پر کند، تا حمل بار صورت بگیرد.اما تکمیل مراحل ترخیص کالا با توجه به تمامی موارد ذکر شده صورت می پذیرد، همچنین شخص نیاز است مدارکی چون قبوض مربوط به نگهداری محصولات در انبار و گواهینامه مبدا، فاکتور فروش محصولات خود را تکمیل کند، همچنین ارائه هر یک این مدارک الزامی است.

هزینه ترخیص کالای پستی از گمرک ایران

هزینه ترخیص کالای پستی از گمرک ایران هزینه ی ترخیص کالا خارجی از گمرک ایران با توجه به نوع کالا تعیین می شود ممکن است کالای شما چندین روز و یا ماه در گمرک بماند در این صورت شخص مربوطه ملزم به پرداخت هزینه نگهداری کالا در گمرک خواهد بود.در واقع هر کالایی که از گمرک قرار است ترخیص شود نیازمند باربری است که با توجه به نوع درخواست مشتری صورت می گیرد، در این حالت مشتری باید هزینه باربری را متقبل شود. در صورتی که کالای شما محصولات دارویی و یا آزمایشگاهی باشد شرایط خاصی را می طلبد. چون شیوه نگهداری خاصی دارند.اما هزینه ترخیص کالا با توجه به نوع محصول صورت می گیرد. همچنین هزینه ترخیص کالا در صورت ماندگاری بیشتر کالا در گمرک بیشتر می شود، با پرداخت هزینه اضافی فقط مشکلات مالی بدی به همراخ می آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *