ترخیص کالاها از گمرک به دو صورت انجام می پذیرد، برای ترخیص کالاها یا باید برگه سبز صادر شود و یا باید با استفاده از برگه و مجوز پته اقدام به ترخیص کالاها کرد که در این میان استفاده از پته گمرکی کاری بسیار آسان تر است که به سرعت می توان آن را انجام داد، در واقع پته به انجام تشریفات گمرکی می گویند که بدون نیاز به صدور مجوز و برگه سبز کالاهای مسافرتی با سقف ارزشی معینی از گمرک ترخیص می شوند انجام این فرآیند ممکن است دردسرهایی داشته باشد به همین دلیل شرکت بازرگانی ترخیص کالا پته گمرکی این کار را با اطمینان بالایی برای شما انجام خواهد داد.

 شرکت بازرگانی ترخیص کالا پته گمرکی

مسئولیت های شرکت ترخیص کالا پته چیست؟

مسئولیت های شرکت ترخیص کالا پته چیست؟ شرکت ترخیص کالا وارداتی و صادراتی در قبال وظایفی که بر عهده می گیرد دارای مسئولیت ها و وظایفی است، این شرکت با استفاده از روش های قانونی اقدام به واردات کالاهای مسافرتی شما می کند این شرکت قادر است تا سقف هزار دلار به نسبت ارزش کالای وارداتی برای اشخاص عادی، کالاهای آن ها را وارد کند همچنین برای شرکت ها می تواند این رقم را تا سقف دو هزار دلار افزایش دهد.

این شرکت کالاهای شما را به سرعت و بدون نیاز به مجوز و برگه سبز و فقط با اخذ سریع امضا و تاییدیه معاون فنی گمرک، ترخیص می کند تا کالاهای شما مدت زیادی را برای ترخیص شدن انتظار نکشند.

در انجام این مراحل ما از شما هیچگونه کارت بازرگانی را درخواست نخواهیم کرد زیرا متخصصان ما در این زمینه بسیار مهارت دارند و به سرعت کالاهای شما را به دست شما خواهند رساند.

هزینه ترخیص کالا با پته گمرکی چقدر است؟

هزینه ترخیص کالا با پته گمرکی چقدر است؟ اگر می خواهید کالاهای خود را از طریق پته گمرکی وارد کنید حتما این سوال برای شما پیش می آید که هزینه ترخیص کالا با پته گمرکی چقدر است؟

برای پاسخ به این سول باید به شما بگوییم که دو عامل در هزینه های نهایی این کار نقش دارند تول این که شما باید مبلغی را به عنوان عوارض پرداخت کنید شما باید این عوارض را در قبال برخی از کالاهایی که وارد می کنید برای کمک به برخی از سازمان ها و نهادهای داخلی پرداخت کنید.

هزینه ی بعدی شما برای ترخیص کالا هزینه های خدماتی هستند که باید پرداخت کنید زیرا در طول واردات و یا صادرات کالا باید هزینه برخی از کارهای خدماتی همچون انبارداری، حمل و نقل و … را به امور گمرک پرداخت کنید.

ترخیص کالا حتی با پته گمرکی نیز نیازمند یکسری اسناد و مدارک است ما با داشتن تجربه کافی در این زمینه تمامی کارها را برای شما تا زمان ترخیص کالاها انجام خواهیم داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *