معرفی خدمات ترخیص گمرکی

ترخیص کار

معرفی خدمات ترخیص گمرکی

بسیاری از تاجران در مورد پروسه ترخیص کالا و آزادسازی بار خود واهمه دارند و زمانی که نوبت به ترخیص کالا می رسد دچار نگرانی و دلهره می شوند که مبادا این روند با منع یا چالش همراه شود. اما چرا تا زمانی که شرکت های ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا وجود دارند باید به تنهایی دست به این اقدام زد؟ هر چند که روند ترخیص کالا آنقدرها هم ترسناک و چالشی نیست اما اگر دانش و مهارت کافی در این زمینه نداشته باشید بی شک با موانع زیادی روبرو می شوید.

خدمات ترخیص کار گمرکی شامل خدماتی می شود که از لحظه ورود تا خروج کالا در گمرک صورت می پذیرد. همین اقدام به ظاهر ساده نیاز به ده ها مجوز و گواهی و سند و مدرک و تاییدیه دارد. مطمئنا برای تاجران بسیار سخت است که به تنهایی پی این موارد را بگیرند بنابراین ترجیح می دهند تا این امور را به شرکت های خدمات ترخیص گمرکی بسپارند. اهمیت معرفی خدمات ترخیص گمرکی نیز در همین موضوع نهفته است. کاهش هزینه های گزاف و البته صرفه جویی در وقت از مهمترین مزایای این خدمات می باشد.

اگر به دنبال معرفی ترخیص کالا گمرک هستید توصیه می کنیم که حتما به قابل اعتماد بودن مجموعه خدمات دهنده، عدم دارا بودن سوء پیشینه، امانت دار بودن، با تجربه بودن و ماهر بودن و آشنایی کامل تیم خدمات دهنده به قوانین گمرکی و امور حقوقی تجارت توجه داشته باشید.

معرفی خدمات ترخیص گمرکی

بهترین خدمات ترخیص گمرکی

برای اینکه بتوانید بهترین خدمات ترخیص گمرکی را شناسایی کنید باید به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید. به عنوان یکی از مهمترین پارامترها باید به این نکته دقت کنید که آیا این مجموعه سوابق کاری درخشانی را در رزومه خود دارد؟ تا کنون چند پروژه را با موفقیت به اجرا رسانده است؟ این موضوع می تواند تاثیر زیادی روی اعتبار و خوشنامی شما داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات و خدمات از شرکت ترخیص کالا در تهران با ما تماس بگیرید.

بهترین خدمات ترخیص گمرکی باید سرعت عمل بالایی در روند ترخیص کالا داشته باشد. یکی از دلایلی که تاجران خودشان وارد عمل نمی شوند این است که سرعت کار بالا برود. بنابراین باید سرعت خوبی را در خدمات شاهد باشید.

آگاهی کامل از قوانین گمرکی، حفظ امنیت اقتصادی و مالی تاجران، صداقت، داشتن تجربه کاری در بیشتر گمرکات، آگاهی از قوانین تجارت بین الملل، قابل اعتماد بودن، امانتدار بودن، بهره مندی از سیستم قوی ارتباط با مشتری، به روز بودن اطلاعات در زمینه قوانین گمرکی، داشتن کارت بازرگانی و توانایی کاهش هزینه های گزاف همگی از ویژگی های بهترین خدمات ترخیص کالا گمرک می باشد. 

برای دریافت اطلاعات و خدمات از شرکت ترخیص کالا در آذربایجان غربی با ما تماس بگیرید.

این مجموعه باید قادر به ایجاد کانکشن با شرکت های حمل و نقل و یمه باشد و روند ترخیص کالا را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

انواع خدمات ترخیص گمرکی

انواع خدمات ترخیص گمرکی بسته به نوع کالایی که در گمرک قرار است آزاد سازی شود می تواند کمی متفاوت باشد. چرا که در مورد هر نوع محصول به تعداد و انواع خاصی از مجوزها نیاز است. این مجوزها از سازمان های مختلف دریافت می شوند و بسیار مهم است که تکمیل باشند. این در واقع یکی از خدمات مهم شرکت های ترخیص می باشد که تمامی مجوزها را به صورت الکترونیکی و فیزیکی دریافت می کنند.

از دیگر انواع خدمات ترخیص گمرکی می توان به ارزش گذاری کالا اشاره کرد. اگر در این باره دانش و آگاهی کافی ندارید با خیال راحت این موضوع را به خدمات ترخیص گمرکی بسپارید. ارزش کالای شما در سامانه TSC مشخص می شود. این ارزش گذاری باید به نحوی باشد که ارزش واقعی کالا را نشان دهد.

 

بهترین خدمات ترخیص گمرکی

انجام تشریفات گمرکی از مهمترین انواع خدمات ترخیص گمرکی می باشد. اولین گام از این خدمات شامل ثبت اظهار در سامانه EPL است. بدین منظور به انواع مختلفی از جوازها مانند کپی کارت بازرگانی، لیست عدل بندی، ترخیصیه، گواهی مبدا، بارنامه، اظهارنامه واردات قطعی، سیاهه خرید، اعلامیه تامین ارز، بیمه نامه، پروانه بهره برداری، پروفرما و وکالتنامه و مجوزهای قانونی از سازمان بهداشت، استاندارد، غذا و دارو و انرژی اتمی و جهاد کشاورزی نیاز دارید.

برای دریافت اطلاعات و خدمات از شرکت ترخیص کالا در کردستان با ما تماس بگیرید.

اجرای تمام تشریفات گمرکی، دریافت مجوزهای بانکی، ثبت سفارش بازرگانی، شرکت در کمیسیون ها، اخذ معافیت های گمرکی، تخصیص ارز، گشایش اسناد اعتباری و پرداخت هزینه های گمرکی و قرارداد با بیمه و شرکت های ترانزیت همگی از جمله خدمات ترخیص کالا گمرک می باشد. بنابراین شما می توانید صفر تا صد این روند را به کارشناسان ما بسپارید.

 

انواع خدمات ترخیص گمرکی

اهمیت ترخیص کالا گمرک

اهمیت ترخیص کالا گمرک

 

تقریبا تمام تاجران به اهمیت خدمات ترخیص گمرکی اشراف دارند. به واسطه بهره مندی از این خدمات می توان جلوی بسیاری از هزینه ها را گرفت. هزینه هایی که در روند ترخیص به تاجر تحمیل می شود مبلغ کمی نیست. بسیاری از مواقع تاجران به دلیل نداشتن تجربه کافی ممکن است متحمل ضررهای و خسارت های سنگین شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که از شرکت های با تجربه کمک بگیرند. این موضوع بی شک از هزینه های اضافی می کاهد.

موضوع مهم دیگری که اهمیت ترخیص کالا گمرک را نشان می دهد صرفه جویی در زمان است. بسیاری از مواقع افراد بدون اینکه بخواهند درگیر فرایندهایی می شوند که تمامی ندارد و کافیست در مورد ان ها دانش کمی داشته باشید تا به شدت درگیر شوید. 

آن موقع است که آرزو می کنید که ای کاش از خدمات ترخیص گمرکی استفاده کرده بودید. درگیر شدن در امور گمرکی اصلا خوشایند نیست. این پروسه بسیار زمان بر است. از طرفی شما زمان کافی برای یادگیری قوانین گمرکی ندارید بنابراین بهتر است روند ترخیص کالا را به خدمات ترخیص گمرکی بسپارید.

برای دریافت اطلاعات و خدمات از شرکت ترخیص کالا در کرمانشاه با ما تماس بگیرید.

استفاده از خدمات ترخیص گمرکی به شما کمک می کند تا اعتبار و خوشنامی بیشتری کسب کنید. مطمئنا با هر بار طی کردن روند صادرات و واردات و کمک گرفتن از شرکت های خبره و حرفه ای اعتبار و خوشنامی شما به عنوان تاجری قانون مدار حفظ خواهد شد که بی شک در شناخت برند شما تاثیر گذار است. از طرفی می توانید ارتباطات خود را با سایر تاجران در آن سوی مرزها گسترش دهید چرا که پشت تان به خدمات ترخیص گمرکی گرم است و این دلگرمی، دلگرمی کمی نیست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *