امروزه که همه جهان چشمانشان را به همدیگر دوخته اند و از ثانیه به ثانیه هم مطلع اند دوست دارند دنباله رو چیزی باشند که اکثریت از آن استفاده می کنند این شرکت بازرگانی کارهای صادر و وارد کردن محصولات شما را انجام می دهد.

ما به عنوان گروه ارائه کننده خدمات مرز بازرگان با تمام تلاش و به صورتی کاملا قانونی در کنار شما بازرگانان گرامی هستیم تا با ارایه خدمات مرز باشماق و یا سایر مرزها به شما باعث شویم که شما در آرامش و در سایه قانون و بدون دغدغه های گمرکی در فکر پیشرفت تجارت خود باشید.

ارائه کننده خدمات ترخیص کالا مرز بازرگان

چه گمرکاتی تحت نظارت گمرک بازرگان هستند؟

چه گمرکاتی تحت نظارت گمرک بازرگان هستند؟

در کشورمان گمرک های فراوانی وجود دارند و گمرک بازرگان نیز تنها گمرک بازرگانی موجود در ایران نیست ولی تنها گمرکی است که برای همه گمرک ها نامی آشنا و معتبر است. گمرک بازرگان با سابقه نزدیک به صد ساله ای از خود و خدماتی که در همه این سال­ ها به تاجرها و بازرگانان ارایه کرده است، به یکی از پر مخاطب ترین مرکز های گمرکی در ایران تبدیل شده است. حالا در ادامه می خواهیم به بررسی کالاها و اشیایی بپردازیم که تحت نظر گمرک بازرگان هستند و گمرک آن ها را انجام می دهد. البته به جز کالاهایی که توسط قانون ایران ممنوع شده اند و اجازه صادر و وارد کردن ندارند.

به دلیل آب و هوای معتدل و مطلوب در شهر بازرگان، گروه کالاها و محصولات آرایشی و غذایی بهداشتی، از جمله محصولاتی اند که بیشترین آمار ترخیص را در گمرک بازرگان به خود اختصاص می دهند این مواد و محصولات هم از سایر کشور ها وارد شده و هم اینکه صادر گشته اند. شایان ذکر است شرایط نگهداری و ارسال این کالا ها در گمرک ما به دلیل قرار گیری در منطقه آب و هوای معتدل بسیار مطلوب و آسان تر از سایر گمرک ها می باشد.

علاوه بر این ­ها کالاهای متنوع دیگری نیز از کشورهای همسایه و غیر همسایه به واسطه این گمرک به کشور وارد می­شوند که عبارتند از: نخ و پارچه موتورهای صنعتی پروفیل سنگ تراورتن و مرمر و پی وی سی خام ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته مورد استفاده در کشاورزی هم چنین قطعات کاربردی در صنعت آسانسور مانند مواد پلاستیکی درب اتوماتیک لوازم یدکی ماشین آلات آشپزخانه سرویس خواب پوشاک برش لوازم خانه و وسایل روشنایی پارکت قطعات کامپیوتر کاغذ دیواری دستگاه شیرین کننده آب و تصفیه کننده ان و…

همانطور که پیش­تر به آن اشاره شد، به برخی از کالاها به طور کلی اجازه واردات به کشور داده نمی­شود که این امر صرف نظر از گمرک ورودی، به قوانین کلی ایران مربوط می­شود. از جمله این کالاها می­توان به مواد مخدر و مشروبات الکلی اشاره نمود که از ابتدا نه تنها اجازه ورود به ایران را ندارند بلکه غیر قانونی نیز به حساب می آیند. این کالاها هیچ­گاه شامل فرآیند ترخیص کالا از گمرک بازرگان نمی­شوند.

عرضه خدمات ترخیص کالا مرز بازرگان

عرضه خدمات ترخیص کالا مرز بازرگان عرضه خدمات ترخیص کالا: گمرک بازرگان با روش های قانونی و با قیمت های بسیار پایین و مناسب کالاهای شما را ترخیص می کند. روند ترخیص کالا می­تواند برای هر وارد کننده و صادر کننده ای و صد البته برای هر کالا نیز متفاوت باشد. مسیر گمرکی اختصاص داده شده به کالا (سبز، زرد یا قرمز)، تجربه و سابقه تاجر در امر واردات و ترخیص محصول، نوع کالای ورودی و … همگی از عواملی هستند که بر روند ترخیص و مدت زمان آن تأثیر می­گذارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *