بازرگانی ترخیص کالا وارداتی در چین اقدام به ارائه خدمات مربوط به ترخیص کالا کرده است و محموله های سفارشی بازرگانان را از طریق مرزهای گمرکی با قیمت بسیار مناسب و در زمانی کمتر از تصور از این مسیر ورودی ترخیص می کند و آنها را به دست کاربران می رساند؛ ارتباط با این بازرگانی ترخیص کالا چین از طریق اینترنتی امکان‌پذیر است و می‌توان از این روش برای ارتباط با این مرکز و درخواست ترخیص کالای خود اقدام کرد.

معتبرترین بازرگانی ترخیص کالا وارداتی در چین

نحوه گرفتن کوتاژ به چه صورت است؟

نحوه گرفتن کوتاژ به چه صورت است؟ ثبت اظهارنامه در مورد کالاهای صادراتی و وارداتی به کوتاژ معروف است که دریافت آن باید طی مراحل تشریفات گمرکی انجام شود و این مراحل باید در سیستمی به نام EPL که به فرم اظهارنامه کالا معروف است ثبت شود که این اقدام توسط کارکنان گمرک ثبت می‌شود و اظهارنامه به صورت مکانیزه در سیستم ثبت خواهد شد.

نحوه گرفتن کوتاژ به این شکل است که مدارک مربوط به کالا باید به گمرک تحویل داده شود و به این ترتیب مراحل ثبت آن انجام شود چون مدت زمان زیادی لازم ندارد و همه مدارک مورد نیاز برای ثبت در سیستم باید توسط صاحب کلاه یا وکیل او در دسترس باشد تا به گمرک ارائه شود و در ردیف ثبت قرار گیرد.

اطلاعات مربوط به کالا در سامانه جامع گمرکی ثبت می‌شود و اظهارنامه مربوط به کالا صادر می گردد و کوتاژ صادر می شود تا به این ترتیب بقیه مراحل مربوط به ترخیص کالا طی شود و ترخیص آن در مراحل دیگر انجام گیرد.

بررسی هزینه ترخیص کالا چین با تضمین ۱۰۰%

بررسی هزینه ترخیص کالا چین با تضمین 100% هزینه ترخیص کالا با تضمین ۱۰۰% از نظر زمانی و کیفیت تحویل ترخیص توسط شرکت بازرگانی ترخیص با تضمین کالا وارداتی انجام می‌شود و کسانی که قصد واردات کالا از چین را دارند می توانند برای بررسی هزینه ترخیص با این بازرگانی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مربوط به این ترخیص را از آن دریافت نمایند.

این بازرگانی قادر است هزینه های ترخیص را به کمترین مقدار ممکن برساند و به این ترتیب کالای شما وارد شود تا شما با قیمت کمتر محموله خریداری شده را از چین به گمرکات وارد و از آنجا ترخیص نمایید؛ شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق همین سایت با این بازرگانی و مشاوران ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم در مورد هزینه ها را به طور دقیق جویا شوید سپس با اطلاع دقیق از این هزینه ها نسبت به ترخیص کالا اقدام کنید.

این هزینه‌ها به دلیل تجربه بالای بازرگانی در ترخیص کالا به حداقل مقدار ممکن خواهد رسید و به این ترتیب تاثیر قابل توجهی در هزینه تمام شده محصول شما نخواهد داشت و می توانید محصولات را با سود بیشتری بفروشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *