سومار از مرزهای غربی کشور است که مرز مشترک طولانی با کشور همسایه ما عراق را دارد و از این مرز به سادگی می توان انواع جنس های مختلف را به عنوان صادرات وارد کشور عراق نمود و یا بسیاری از کالا را تحت عنوان واردان به کشور وارد کرد ولی برای انجام این امور نیاز به پرداخت کارمزد ترخیص است. با استفاده از عرضه خدمات ترخیص کار مرز سومار این خدمت را با پرداخت هزینه ای مناسب در اختیار تمام صادر کنندگان و وارد کنندگان محترم قرار می دهد.

عرضه خدمات ترخیص کار مرز سومار

مراحل ترخیص کار بطور کامل

مراحل ترخیص کار بطور کامل برای این که جنسی را بتوان به خارج از کشور ترخیص کرد در وهله اول کالا باید استحقاق و شایستگی صادرات را داشته باشد سپس جنس و کالای صادراتی باید آیین نامه ها و دستورات لازمی را که در کشور ما و یا در کشور مقصد وجود دارد را رعایت نماید جنس تایید شده باید در بسته بندی کاملا استاندارد به مرز برسد.

سپس در مرز کالا را ترانزیت و دپو می کنند تا مورد بررسی قرار دهند اگر کالا تمام استاندارد های لازم را داشته باشد و تمام قوانین مربوطه را رعایت کرده باشد با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب اجازه ترخیص کالا صادر می شود.

در مرز باید تمام جوانب کار در نظر گرفته شود تا مبادا کالایی به صورت مخفیانه همراه با اجناس اصلی و به صورت قاچاق جابجا شود زیرا در این صورت این کار از طرف کشور مقصد به عنوان تخلف محسوب می شود و برای جلوگیری از این کار به کالا اجازه عبور داده نمی شود تا تخلف صورت گرفته از بین برود در این صورت و با رفع موانع بازرگانان و تجار می توانند بار خود را ترخیص و راهی کشور مقصد شوند.

نرخ خدمات ترخیص کار مرز سومار

نرخ خدمات ترخیص کار مرز سومار ارائه دهندگان خدمات ترخیص کار مرز سومار تمام این خدمات را با مبلغی بسیار مناسب و عادلانه انجام می دهند و شما تجار گرامی می توانید انواع جنس و کالای مورد نیاز کشور های همسایه و هم مرز با کشور را در صورت نیاز و درخواست از سوی کشور های دیگر با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار دهید.

خدمات مرز سومار برای هر نوع جنس و کالای هزینه ای خاص در نظر گرفته است که پرداخت این هزینه کاملا تابع قانون می باشد پس شما بازرگانان گرامی با خاطری آسوده این مبلغ را در چهارچدب قانون بپردازید و جنس و کالای خود را در کمال سلامتی از مرز داخلی برای گسیل به کشور های دیگر تحویل بگیرید این هزینه بسیار مناسب و هماهنگ با کالا و جنس شما است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *