موقعیت ایران و داشتن مرزها و جاده های زمینی با کشور هایی از قبیل عراق، اردن، کویت، عربستان سعودی، سوریه و ترکیه سبب شده تا واردات و صادرات کالا در این مناطق بسیار بیشتر باشد. این شرکت عرضه خدمات ترخیص کار مرز باشماق، به هم وطنان عزیز کمک می کند تا بتوانند هزینه های گمرکی را بهتر و بیشتر کنترل نمایند و با اطمینان و اعتماد کامل اقدام به تجارت بین المللی نمایند.

شرکت ترخیص کار مرز باشماق

شرایط ترخیص کالا از مرز باشماق

شرایط ترخیص کالا از مرز باشماق بازرگان شهر و مرکز بخش بازرگان در شهرستان ماکو است و مهمترین مرز زمینی ایران برای واردات و صادرات به ترکیه است. محصولات پتروشیمی، انواع روغن های صنعتی و موتور، پارافین، محصولات کشاورزی [شامل هندوانه، عسلک، انگور، بادام زمینی، سیر، خرما، سیب، میوه های خشک، سبزیجات و عصاره شیرین بیان]، سنگ، مصنوعات سرامیکی و شیشه ای، آهن و ضایعات فولادی و نساجی عمده‌ترین کالا های صادراتی از مرز بازرگان در هفت ماهه بوده است.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالای وارداتی از طریق مرز بازرگان عبارتند از: گواهی مبدا قانونی شده توسط سفارت عراق در مبدا؛ گواهی آنالیز از کشور مبدا (فقط برای اقلام پزشکی)؛ لیست بسته بندی؛ تست تشعشع (برای اقلامی که از ژاپن ارسال شده اند). آزمایش ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMO) و صدور گواهی برای برخی اقلام؛ فاکتور تجاری/گواهی اهدایی قانونی توسط سفارت ترکیه در مبدا؛ تایید JCC، (نامه تایید ترخیص KMCA فقط برای محموله های پزشکی)؛ صورت حساب راه هوایی.

ارائه خدمات ترخیص کار مرز باشماق

ارائه خدمات ترخیص کار مرز باشماق ترخیص کالا از گمرک عبارت است از انتقال کالا از گمرک به منظور تسهیل در جابجایی کالا به داخل کشور (واردات) و خارج از کشور (صادرات). همچنین ترخیص کالا به معنای سندی است که از سوی گمرک برای فرستنده صادر می شود که نشان می دهد کلیه عوارض پرداخت شده و کالای فرستنده برای صادرات ترخیص شده است. صادرات و واردات هر کالا پروسه ها و قوانین خاص خود را دارد.

برای این که در زمان ورود و خروج کالا از کشور متحمل هزینه های جانبی و زیادی نشوید لازم است تا تمامی قوانین گمرک را به درستی اجرایی کنید. اجرای این قوانین در صورتی تماما به درستی انجام خواهند شد، که تمامی آن ها را بدانید و دانش و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

شرکت ترخیص کار با با دانش کامل و جامعی که در زمینه ترخیص کالاهای وارداتی دارد، می تواند به سادگی این کار را برای شما انجام دهد و در پایان تمامی هزینه های جاری شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارائه خدمات ترخیص کاری در کشور ترکیه با همکاران ما تماس حاصل نمایید.ترخیص کار میوه ایرانی در سایت موجود است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *