ترخیص سریع کالا از گمرک، یکی از توانمندی های اصلی ترخیص کاران مجرب محسوب می گردد که این کار با انجام فرآیند ترخیص کالا به صورت تخصصی و رعایت قوانین و ضوابط، صورت می پذیرد. تاجرینی که اقدام به واردات یا صادرات محصول از مرز سومار می کنند، برای رسیدن به یک ترخیص کالای راحت و سریع، از مراکز ارائه کننده خدمات در مرز سومار بهره مند می شوند. این مجموعه، به همراه کارگزاران ترخیص متخصص و کاربلد خود، در ارائه خدمات مرز سومار، بهترین هستند.

ارائه کننده بهترین خدمات در مرز سومار

اصول و قواعد طبقه بندی و تعیین ارزش کالا در گمرک

اصول و قواعد طبقه بندی و تعیین ارزش کالا در گمرک کالا هایی که وارد کشور می شوند، باید از سوی گمرک تعیین و تایید قیمت گردند. برای درک بهتر شما مثالی زده می شود؛ به طور مثال ما محصولی را با قیمت مشخصی به صورت عمده از بازار خارجی خریداری می کنیم. این محصول وقتی وارد گمرک داخلی می شود، از نظر تطبیق جنس با فاکتور، قیمت و تعداد آن مورد بررسی قرار می گیرد.

به طوری که اگر قیمت کالای خریداری شده در فاکتور، غیر معقول و قابل اطمینان نباشد، خود گمرک برای محصول مزبور، قیمتی تعیین می کند تا فرد وارد کننده، نتواند محصولات وارداتی را با قیمت بیشتری به بازار داخلی، عرضه کند. تعیین ارزش کالا در گمرک، اصول و قواعدی دارد که قیمت تمام شده کالا به صورت عمده در بازار مبدا به اضافه هزینه های حمل و بارگیری تا گمرک، بیمه کالا و در برخی اوقات هزینه گشایش اعتبارات اسنادی که روی فاکتور خرید درج می شود، ارزش گمرکی کالا را تعیین می کنند.

پس از تایید تمام موارد مربوط به ارزش کالا توسط گمرک، محصول وارداتی با پرداخت هزینه و مخارج گمرکی، با تکمیل اسناد و مدارک مربوط به هر مرحله از فرآیند ترخیص، می تواند از مرز خارج گردد. با ثبت سفارش ترخیص سریع کالا از این مجموعه، با همراهی و همکاری تیم مجرب و متخصص ترخیص کاری، تمام این مراحل به راحتی انجام شده و در کوتاه ترین زمان و پایین ترین هزینه، کالای خود را تحویل خواهید گرفت.

انجام کلیه خدمات گمرکی از مرز سومار

انجام کلیه خدمات گمرکی از مرز سومار برای ورود و خروج کالا از گمرک، نیاز به گذراندن فرآیند های مختلفی است که بر اساس ضوابط گمرک، انجام می شوند. مراکزی هستند که با آگاهی و شناخت از تمام قوانین تجارت و گمرکی، در قبال دریافت وجه از فرد تاجر و همچنین وکالت از سوی او، اقدام به انجام کلیه خدمات گمرکی می کنند. به طوری که از ثبت اطلاعات در سامانه EPL تا لحظه خروج کالا از گمرک، مشمول این خدمات هستند. این مجموعه، انجام کلیه خدمات گمرکی از مرز سومار را منوط بر تسهیل شرایط ورود و خروج کالا با هزینه کم بر عهده دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *