همان‌طور که می‌دانید تمرچین در شهر پیرانشهر یکی از دروازه های ورود و خروج به کشور عراق می باشد و بسیاری از کالاها در زمینه های مختلف از این دروازه عبور می‌کند. واردات و صادرات کالا از این مرز طی مراحلی صورت می‌پذیرد که آشنا بودن به این مراحل باعث سهولت در هزینه و زمان می گردد عمده فعالیت ما در زمینه ارائه خدمات ترخیص کالا تمرچین در پیرانشهر میباشد و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کنیم.

ارائه خدمات ترخیص کالا تمرچین در پیرانشهر

آشنایی با مراحل ترخیص کالا از تمرچین

آشنایی با مراحل ترخیص کالا از تمرچین شاید برایتان جالب باشد که بدانید مراحل ترخیص کالا چگونه است و چگونه ورود خروج کالا صورت می‌گیرد و ما شما را با این مراحل آشنا می‌کنیم.‌ در حقیقت ورود و خروج کالا و ترخیص کالا گمرکی دارای قوانین و مقررات می باشد که همه افراد ملزم به رعایت آن هستند. اولین مرحله برای ترخیص کالا دریافت پرفرما و پکینگ لیست می باشد، سپس باید مجوزی نسبت به ثبت سفارش بازرگانی اخذ گردد و مراحل بیمه شدن کالا از مبدا تا مقصد مشخص شود.

در مرحله بعدی پرونده ای جهت وجه مورد مبادله تشکیل شده و ثبت می گردد و با شرکت حمل و نقل بین المللی قراردادی بسته می شود و اسناد مورد نظر برای اعتباریابی و انجام تخصیص کالا دریافت می شود و پس از تایید و بررسی توسط کارشناس فنی گمرک مراحل ترخیص کالا به پایان می‌رسد. شایان ذکر است که این مراحل به صورت خلاصه توضیح داده شده است و هر کدام از این مراحل و روند اداری و منحصر به فرد خود را دارد که ممکن است اشتباه طی کردن آن منجر به ایجاد هزینه زیاد و اتلاف وقت گردد.

بهترین راه در این موارد مراجعه و مشاور با یک موسسه آشنا می باشد که شما را در زمینه طرح یاری و راهنمایی کند و بهترین و راحت ترین راه را به شما پیشنهاد دهد و در عین حال هزینه کمی برای شما ایجاد گردد‌ در هنگام مراجعه به مشاور باید دقت کنید که دارای مجوز رسمی و سابقه کاری و تجربه کاری کافی برای انجام کارهای شما را داشته باشد و بتواند شما را به بهترین نحو یاری رساند.

قیمت عرضه ترخیص کالا از گمرک تمرچین

قیمت عرضه ترخیص کالا از گمرک تمرچین مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه خدمات ترخیص کالا از گمرک تمرچین در شهر پیرانشهر بهترین خدمات را ارائه دهد و تلاش می کند روش های راحت و کم هزینه را برای شما پیشنهاد داده و شما را در بهترین مسیر راهنمایی نماید. مجموعه ما دارای سابقه طولانی و تجربه کاری بسیار خوبی می باشد. مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت ترخیص کالا از گمرک تمرچین می‌توانند به صورت حضوری و تلفنی اقدام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *