در حقیقت ورود و خروج کالا و ترخیص کالا گمرکی دارای قوانین و مقررات می باشد که همه افراد ملزم به رعایت آن هستند. امروز افراد زیادی در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارند اما آگاهی و شناخت کافی نسبت به نحوه اجرای ترخیص کالا اصول و قواعد آن ندارند استفاده از موسسات ترخیص کالا در این زمینه بسیار راهگشا می باشد و مانع از اتلاف وقت و هزینه این گونه افراد می گردد. مجموعه ما در زمینه ترخیص کالا تضمینی فعالیت دارد و مشتریان جهت بررسی هزینه ترخیص کالا 100% تضمینی می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند.

بررسی هزینه ترخیص کالا 100% تضمینی

صدور بارنامه یا BL قبل از ترخیص کالا

صدور بارنامه یا BL قبل از ترخیص کالا شاید برایتان جالب باشد که بدانید مراحل ترخیص کالا چگونه است و چگونه ورود خروج کالا صورت می‌پذیرد و ما شما را با این مراحل آشنا می‌کنیم. اولین مرحله برای ترخیص کالا دریافت پرفرما و پکینگ لیست می باشد، سپس باید مجوزی نسبت به ثبت سفارش بازرگانی اخذ گردد و مراحل بیمه شدن کالا از مبدا تا مقصد مشخص شود. در مرحله بعدی پرونده ای جهت وجه مورد مبادله تشکیل شده و ثبت می گردد و با شرکت حمل و نقل بین المللی قراردادی بسته می شود.

اسناد مورد نظر برای اعتباریابی و انجام تخصیص کالا دریافت می شود و پس از تایید و بررسی توسط کارشناس فنی گمرک مراحل ترخیص کالا به پایان می‌رسد.شایان ذکر است که این مراحل به صورت خلاصه توضیح داده شده است و هر کدام از این مراحل و روند اداری و منحصر به فرد خود را دارد که ممکن است اشتباه طی کردن آن منجر به ایجاد هزینه زیاد و اتلاف وقت گردد.

بارنامه از جمله اسنادی می باشد که برای ترخیص کالا نیاز است و به عنوان سند مالکیت و قراردادی جهت حمل رسید دریافت کالا می باشد امروز با برنامه‌های متنوعی از قبیل بارنامه های دریایی زمینی هوایی پستی حمل مرکب غیر صادر می‌شود. بارنامه BL از جمله بارنامه هایی می باشد که برای ترخیص کالا به روش دریایی کاربرد دارد. شایان ذکر است از روش دریایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد. در روش مستقیم بارنامه به صورت تک مسیره صادر می‌شود، ولی در روش غیر مستقیم به سبب حمل مرکب و داشتن چند مسیر صادر می شود.

معتبرترین بازرگانی ترخیص کالا وارداتی تضمینی

معتبرترین بازرگانی ترخیص کالا وارداتی تضمینی مجموعه ما مفتخر است در بازرگانی ترخیص کالا وارداتی به صورت تضمینی فعالیت کند. این مجموعه به صد در صد تضمین می نماید و این اطمینان را برای مشتریان ایجاد می‌کند و با توجه به داشتن سابقه ی طولانی و تجارب قوی می‌توانیم با انجام درست مراحل و پیگیری خدمات ترخیص کالا، سفارش های شما را مطابق با روشهای موجود انجام دهیم و شما را در این امر یاری رسانیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *