با ارائه بهترین خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق بسیاری از صادر کنندگان تمایل زیادی دارند که برای راحت تر شدن امورات گمرکی خود به این مرز مراجعه کنند. مرز باشماق یکی از مهم ترین مرزهای زمینی ایران با کشور عراق به حساب می آید. ارائه خدمات ترخیص کالا مرز باشماق که در منتهی الیه شهرستان مریوان و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار دارد علاوه بر بهبود روابط اقتصادی، جابه جایی کالا و خدمات را آسان تر نموده است.

ارائه بهترین خدمات ترخیص کالا از مرز باشماق

عوامل موثر بر قرار گرفتن کالا در مسیر سبز

عوامل موثر بر قرار گرفتن کالا در مسیر سبز

تمام کالاها اعم از کالاهایی که قصد ورود به کشور را دارند یا کالاهایی که قرار است صادر شوند باید یک مسیر مشخص و ثابتی را طی کنند. اگر تمام مراحل اعم از ارائه مدارک اولیه، صحت سنجی اطلاعات اعلام شده، تطابق کالا با آنچه در فرم آمده است و… کاملا با یکدیگر مطابق باشد کالا در مسیر سبز قرار گرفته است و به راحتی می تواند صادر یا وارد شود.

عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند این مسیر سبز را هموارتر کنند که از مهم ترین آنها می توان موارد زیر را برشمرد.

  • پرداخت به موقع مالیات و قرار گرفتن در لیست مالیات دهندگان خوشنام
  • اطلاعات درج شده در اظهارنامه کاملا مطابق با کالایی باشد که قرار است ترخیص آن صورت گیرد.
  • ارائه مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه

بررسی صحت آنچه در اظهارنامه ها گفته شده سبب می شود کالا مسیر خود را با سرعت بیشتری برای ترخیص طی کند. درج صحیح اطلاعات و داشتن کد رهگیری هم به صادر کننده و هم مامور گمرک کمک می کند راحت تر و در زمانی کمتر کالا را ترخیص و تحویل بگیرند.

معتبرترین شرکت اجرای خدمات ترخیص کالا در مرز باشماق

معتبرترین شرکت اجرای خدمات ترخیص کالا در مرز باشماق

شرکت ما به عنوان معتبرترین شرکت اجرای خدمات ترخیص کالا در مرز باشماق و همچنین در مرز بازرگان به شما کمک می کند که بتوانید با کوتاه ترین زمان و با یک هزینه متعادل کالا و خدمات خود را به دیگر کشورها صادر و از این راه به سود حاصل از فروش در کمترین زمان دست پیدا کنید.

بسیاری از امور مربوط به ترخیص کالا به صورت اینترنتی در حال انجام بوده و شما می توانید در هر کجای کشور که حضور دارید قبل از مراجعه به مرز به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده تا راحت تر بتوانید خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

برای ثبت سفارش خدمات خود می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام کنید. امکان مشاوره با مشاوران در ساعات اداری فراهم بوده و شما می توانید سوالات خود را در خصوص ترخیص کالا و روند آن پرسیده و کوتاه ترین زمان پاسخ آن را دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *